ΟΑΣΑ: Από 1η Ιουνίου οι πιστώσεις στις προπληρωμένες κάρτες των ΜΜΜ

Για υπόλοιπο μικρότερο των 30 ημερών θα πιστώνεται ένας μήνας – Η ενεργοποίηση διαθέσιμη για διάστημα 24 μηνών – 10% πρόσθετη έκπτωση για αγορά ετήσιας κάρτας

Αυτοματοποιημένα στην πρώτη ανανέωση και μέσω των αυτόματων μηχανημάτων (ΑΜΕΚ) στους σταθμούς του ΟΑΣΑ θα ενεργοποιείται, από την 1η Ιουνίου 2020, η διαδικασία αποζημίωσης με τη μορφή χρονικής επέκτασης σε όλους τους κατόχους προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card, οι οποίοι προπλήρωσαν αλλά δεν εξάντλησαν την αξία των καρτών τους, λόγω κορωνοϊού. Η πίστωση αφορά τον χρόνο που δεν αξιοποιήθηκε κατά το διάστημα ων περιορισμών μετακινήσεων από τις 11 Μαρτίου έως τις 4 Μαΐου.

Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card που είχαν υπόλοιπο μικρότερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση αξίας ενός μήνα, οι δε κάτοχοι καρτών που είχαν υπόλοιπο μεγαλύτερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση αντίστοιχη με το χρόνο που διήρκησαν τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων.

Οι αποζημιώσεις θα πιστωθούν αυτοματοποιημένα, θα γίνονται δηλαδή από το ίδιο το σύστημα, στην πρώτη ανανέωση κομίστρου που θα κάνει ο κάτοχος της κάρτας στα ΑΜΕΚ. Η δυνατότητα ενεργοποίησης της πίστωσης θα είναι διαθέσιμη προς χρήση από τους δικαιούχους, όποτε το επιθυμήσουν εντός χρονικού διαστήματος 24 μηνών.

Επιπλέον, για τις αγορές ετήσιων καρτών θα παρέχεται πρόσθετη έκπτωση

10%, πάλι με τη μορφή χρονικής επέκτασης.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, με τα εν λόγω μέτρα, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο ΟΑΣΑ στηρίζουν έμπρακτα τους τακτικούς χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ευχαριστώντας τους για την εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν στους συγκοινωνιακούς φορείς του Οργανισμού.

Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να απευθύνεται στο κέντρο εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ και στο τηλεφωνικό κέντρο «11185».

Μεταφορά του κέντρου εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ

Υπενθυμίζεται ότι το κέντρο εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ έχει μεταφερθεί σε νέο χώρο στα γραφεία του Οργανισμού που βρίσκονται στο Ισόγειο της οδού Ρεθύμνου 16, 106 82, Αθήνα, λόγω της εφαρμογής προληπτικών μέτρων για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των

επιβατών και των εργαζομένων του ΟΑΣΑ.

Στο πλαίσιο των μέτρων αυτών, έχουν τοποθετηθεί υαλοπίνακες μεταξύ

επιβατών και εργαζομένων.

Οι ημέρες και ώρες εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού είναι οι εξής: Δευτέρα 10:00 – 14:00, Τετάρτη 10:00 – 14:00, Παρασκευή 10:00 – 14:00

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Ο πίνακας που «γέρνει» Ο Γκαλάτσι-Γκαλάτσι φρόντισε να ενημερώσει τον ιδιοκτήτη γύρω από τα νέα, υπερσύγχρονα συστήματα που κρατούν ανέπαφα τα έργα τέχνης,... ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk