17 Δεκεμβρίου 1947. Ο Κριστιάν Ντιόρ – όπως αναγράφεται στην πρόσκληση – παρουσιάζει στο ξενοδοχείο που βρίσκεται στον αριθμό 30 της Avenue Montaigne το Miss Dior, την πρώτη αρωματική δημιουργία του. «Το άρωμα», δηλώνει χαρακτηριστικά ο σχεδιαστής-αρωματοποιός, «είναι το απαραίτητο συμπλήρωμα στη γυναικεία προσωπικότητα, είναι σαν την τελική βελονιά στο φόρεμα». Η αγάπη του για τα λουλούδια αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στη σύνθεση της ευωδιάς. «Με τη φρέσκια, δροσερή χροιά του», επισημαίνεται στον Tύπο της εποχής, «αναδεικνύεται ως η αρωματική εκδοχή του επαναστατικού new look», το στυλ της μόδας που μέσα σε μια νύχτα έκανε διάσημο τον Κριστιάν Ντιόρ. Για πρώτη φορά ένα άρωμα ενσαρκώνει το όνειρο ενός σχεδιαστή και εκφράζει ιδανικά το πνεύμα της μόδας Dior. Ο αέρας ελευθερίας που πνέει στις δημιουργίες του ταλαντούχου σχεδιαστή είναι εμφανής και στο θρυλικό, πλέον, μπουκάλι που «σχεδιάστηκε σαν κοστούμι». Οι γεωμετρικές γραμμές, το μοτίφ πιε-ντε-πουλ που απεικονίζεται στο κρυστάλλινο μπουκάλι της Miss Dior, καθώς και ο μεταξωτός φιόγκος στο πώμα, που απηχεί το στυλ του 18ου αιώνα, ανατρέπουν τους κανόνες της εποχής και επιβεβαιώνουν την τόλμη του Κριστιάν Ντιόρ να συμφιλιώνει το νέο με το κλασικό.

Το μοτίφ πιε-ντε-πουλ, που τόσο αγαπούσε ο Ντιόρ, προέρχεται από ένα εγγλέζικο ύφασμα που προτιμούσε η αριστοκρατία στη δεκαετία του ’20 και έκανε διάσημο ο δούκας του Γουίνδσορ. Ο Ντιόρ ήταν γνωστός για τα φιλοβρετανικά αισθήματά του. Εκτιμούσε τον αγγλικό λαό για τις συνήθειες, τον σεβασμό στην παράδοση και τους ευγενείς τρόπους του. Ηδη, από το 1938, στις αρχές της καριέρας του, όταν ήταν επικεφαλής στο ατελιέ του Ροζέ Πιγκέ, σχεδίασε το πρώτο φόρεμα με τα αγαπημένα του καρό, ασπρόμαυρα σχέδια, το οποίο ονόμασε Café Anglais. Η ιδέα να δανειστεί το κομψό αυτό ύφασμα από την αντρική γκαρνταρόμπα εκφράζει τη διάθεσή του να ανατρέψει τους παραδοσιακούς κώδικες της κομψότητας. Το μοντέλο γίνεται ανάρπαστο από τις κυρίες της γαλλικής αριστοκρατίας και σηματοδοτεί την αρχή μιας μακράς και γεμάτης επιτυχίες καριέρας του θρυλικού μετρ της υψηλής ραπτικής.