Κοινωνική καμπάνια για τον εσωτερικό τουρισμό

Από την Τετάρτη θα προβάλλεται ο δεύτερος κύκλος της καμπάνιας που δημιούργησαν με πρωτοβουλία τους οι θεσμικοί φορείς της επικοινωνίας με τη συνεργασία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), για την τόνωση της αγοράς, την ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού και τη βελτίωση του γενικότερου κλίματος στη χώρα.

Από την Τετάρτη θα προβάλλεται ο δεύτερος κύκλος της καμπάνιας που δημιούργησαν με πρωτοβουλία τους οι θεσμικοί φορείς της επικοινωνίας με τη συνεργασία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), για την τόνωση τηςαγοράς, την ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού και τη βελτίωση του γενικότερου κλίματος στη χώρα.

Ο δεύτερος κύκλος που φέρει τον τίτλο «Ελλάδα κομμάτι της ψυχής μας» και θα ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο, σχεδιάστηκε από τη διαφημιστική εταιρία McCann Erickson και είναι εμπνευσμένος από τους ανθρώπους που στοιχειοθετούν το ελληνικό τουριστικό προϊόν, περιλαμβάνοντας τέσσερα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ (με τις αντίστοιχες καταχωρήσεις), τα οποία προβάλλουν τους παραδοσιακούς ξενώνες, τον χειμερινό τουρισμό, τον πολιτισμό και την Αθηναϊκή φιλοξενία.

Τη σημασία της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της προώθησης του πολιτισμού, του τουρισμού και του αθλητισμού σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο, τόνισε στον χαιρετισμό του ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης, σημειώνοντας ότι η προσπάθεια θα συνεχιστεί, ενώ πρόσθεσε ότι «αποτελεί βάση συνεργασίας του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα όπου υπάρχει κοινός στόχος και ενδιαφέρον».

Για τη διαφημιστική εκστρατεία συνεργάστηκαν ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), η Ενωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), η Ενωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ), η Ενωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αθηνών (ΕΙΙΡΑ), η Ενωση Παραγωγών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (ΠΑΚΤ) και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου (ΣΕΠΤ).

Ο πρώτος κύκλος της καμπάνιας που έχει κοινωνικό χαρακτήρα και ξεκίνησε το 2010, σχεδιάστηκε από τη διαφημιστική εταιρία Spot JWT και περιλάμβανε τρία τηλεοπτικά σποτ (και αντίστοιχες καταχωρήσεις), τα οποία έπαιξαν πάνω από 2.500 φορές ως μηνύματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, όπως σημείωσε ο πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Ν. Κανελλόπουλος, ενώ υπογράμμισε ότι εφέτος συμμετέχουν πολύ περισσότεροι φορείς.

Πιο συγκεκριμένα μετά την παρουσίασή της καμπάνιας, στην προσπάθεια εντάχθηκαν η Ενωση Ελληνικών Τραπεζών (ΕΕΤ), η Ενωση Εταιριών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ), ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), ο Σύνδεσμος Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος (ΣΕΕΠΕ), ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχανιών και Αντιπροσώπων Καλλυντικών και Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ), ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ), ο Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), η Ενωση Ελλήνων Παραγωγών Ηχογραφημάτων (IFPI), το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), καθώς και πολλές εταιρίες που συμπεριλαμβάνουν το πρόγραμμα στην επικοινωνία των προϊόντων και υπηρεσιών τους.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk