Οσες συνήθειες κι αν έχουν αλλάξει πια στο ελληνικό θέατρο, η Κυριακή των Βαΐων παραμένει η ημερομηνία – σταθμός για τη λήξη της χειμερινής σεζόν Με τη διαφορά ότι ορισμένες πλέον, παραστάσεις, συνεχίζουν και μετά τις διακοπές του Πάσχα, ενώ σ΄αυτές προστίθενται και πρεμιέρες, ουκ ολίγα έργα κατεβάζουν την αυλαία τους στις 17 Απριλίου. Αρα, όποιος ενδιαφέρεται έχει μπροστά του δύο εβδομάδες για να προλάβει να τις δει, πριν κατέβουν.

Κι ενώ στο Εθνικό Θέατρο, μόνον ο «Συρανό ντε Μπερζεράκ» του Ρονστάν σε σκηνοθεσία του Νίκου Καραθάνου, ολοκληρώνει τον τόσο επιτυχημένο βίο του, στο Θέατρο Τέχνης οι τέσσερις από τις πέντε παραστάσεις που παίζονται, τελειώνουν. Πρόκειται για τα έργα: «Το αρχαιότερο επάγγελμα», «Ανώνυμη Αγία ή μια Κοινότατη Ιστορία», «Ταξιδεύοντας με τον ΠΑΟΚ» και ο «Αλαντίν» – για τα παιδιά.

Αυλαία και για τις δύο παραγωγές του Απλού Θεάτρου, τον «Επιστάτη» του Πίντερ με τον Δημήτρη Καταλειφό και τις «Ευτυχισμένες μέρες» του Μπέκετ με τη Ράνια Οικονομίδου, και τα δύο σε σκηνοθεσία του Αντώνη Αντύπα – στην Κεντρική και τη Νέα Σκηνή. Αυλαία και για τα «Ορφανά» του Ντένις Κέλλι, που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, όπως και για τις δύο παραστάσεις του Θεάτρου της οδού Κεφαλληνίας, το «Σπίτι της Μπερνάρντα Αλμπα» του Λόρκα, σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού με την Μπέτυ Αρβανίτη και το «Σόλο Ντουέτο» με τη Μάνια Παπαδημητρίου, στη Β΄Σκηνή. Κι έπεται συνέχεια: «Φθινοπωρινή ιστορία» του Αρμπούζοφ με τον Γιώργο Μιχαλακόπουλο και την Κατερίνα Μαραγκού στο θέατρο «Αλμα», αλλά και οι «Επικίνδυνες Σχέσεις» στο ίδιο θέατρο, σε σκηνοθεσία του Γιώργου Κιμούλη. Ακόμα: «Σύλβια και Τεντ», «Rejected», «Ο Γλάρος», «Το βέλος που πληγώνει», «Caveman», «Ο Ταλαντούχος κύριος Ριπλέϊ», «Κεκλεισμένων των θυρών», «Γαμήλια Ψευδαίσθηση» καθώς και ο «Καλός στρατιώτης» στη Μικρή Πόρτα. Τέλος και για τις παραγωγές της Ελληνικής Θεαμάτων: «Κόκκινο» του Τζον Λόγκαν με τον Σταμάτη Φασουλή και τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο, «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» με τον Γιάννη Μπέζο, «Συμπέθεροι από τα Τίρανα» και «Φουρκέτα».