Ηχογραφήσεις

Ηχογραφήσεις κλασική The Best Of The Tenors – The Greatest Trios Decca Τους έχουν κατηγορήσει για εμπορευματοποίηση της όπερας και οι φανατικοί θαυμαστές του είδους αρνούνται να αποδεχθούν την παρουσίαση των αγαπημένων αριών τους στα μεγάλα γήπεδα έστω και αν πραγματοποιείται από τους Καρέρας, Ντομίνγκο, Παβαρότι. Από την άλλη οι τρεις τενόροι ήταν η αιτία που όλο και περισσότεροι λάτρεις της μουσικής

κλασική


The Best Of The Tenors – The Greatest Trios


Decca


Τους έχουν κατηγορήσει για εμπορευματοποίηση της όπερας και οι φανατικοί θαυμαστές του είδους αρνούνται να αποδεχθούν την παρουσίαση των αγαπημένων αριών τους στα μεγάλα γήπεδα έστω και αν πραγματοποιείται από τους Καρέρας, Ντομίνγκο, Παβαρότι. Από την άλλη οι τρεις τενόροι ήταν η αιτία που όλο και περισσότεροι λάτρεις της μουσικής πλησίασαν την όπερα και αγαπημένες άριες του μπελκάντο ακούγονταν είτε από το ραδιόφωνο είτε από την τηλεόραση συνεχώς. Το σίγουρο είναι ότι όλοι οι δίσκοι τους από το 1990 ως σήμερα έγιναν πολυπλατινένιοι σε ολόκληρο τον πλανήτη και αποσπάσματα από τις τρεις μεγάλες συναυλίες τους στη Ρώμη το 1990, στο Λος Αντζελες το 1994 και στο Παρίσι το 1998 ακούμε εδώ. Η επιτυχία του θεωρείται δεδομένη.




σόουλ


Tweet – Southern Hummingbird


Warner


Εχει γίνει πλέον θεσμός κάθε χρονιά να αναζητεί τη δική της μαύρη σούπερσταρ, αν και στις ΗΠΑ τα ταλέντα μάλλον περισσεύουν. Ετσι είδαμε τις προηγούμενες χρονιές την Ερικα Μπάντου, τη Λορί Χιλ, τη Μίσι Ελιοτ και την Αλίσια Κιζ να θριαμβεύουν τόσο στις πωλήσεις όσο και στα Βραβεία Γκράμι, ενώ όλα δείχνουν ότι εφετινή χρονιά ανήκει στη νέα προστατευομένη τής Μίσι Ελιοτ, Τουίτ. Μην περιμένετε χιπ χοπ εξάρσεις και προκλητικούς στίχους, η Τουίτ προσπαθεί ­ και από ό,τι φαίνεται ως τώρα το πετυχαίνει ­ να κατακτήσει το κενό που υπάρχει σήμερα στον χώρο της σόουλ μπαλάντας. Προάγγελος το εξαιρετικό «Oops (Oh My)» και όλα δείχνουν ότι θα συνεχίσει με την ίδια επιτυχία, με τραγούδια όπως τα σέξι «Smoking Cigarettes», «Motel» και «Heaven». Ομορφη κοπέλα, υπέροχη φωνή που σίγουρα θα ακουστεί πολύ μέσα στο 2002.




ροκ


The Goo Goo Dolls – Gutterflower


Warner


Σε μια περίοδο που το αμερικανικό ροκ προσπαθεί να βρει τον δρόμο μέσα από τις προσμείξεις του με άλλα είδη όπως το χαρντ ροκ, το χιπ χοπ και η ηλεκτρονική μουσική, το συγκρότημα από το Μπάφαλο κυκλοφορεί τον πιο ορθόδοξο δίσκο της καριέρας του. Τώρα που η επιτυχία του «Name» φαίνεται μακρινή, ο Τζον Ρζέζνικ και η παρέα του ανακατεύουν τα βασικά συστατικά για να φτιάξουν μερικά από τα ομορφότερα τραγούδια της χρονιάς. Στίχοι βαθιά εξομολογητικοί και υπέροχα κιθαριστικά σόλο είναι τα στοιχεία χάριν των οποίων ξεχωρίζουν τραγούδια όπως το «Sympathy», «Up Up Up» και βεβαίως το «Big Machine». Αλλού ακούγονται σαν τους Hasker Du, αλλού σαν τους Blue Oyster Cult, όπως στο κομμάτι «Truth Is Α Whisper», το σίγουρο όμως είναι ότι ακούμε μια ροκ μπάντα στην καλύτερη στιγμή της καριέρας της.




ποπ


Sarah-Jane Morris – August


Irma Records


Δεν θα λέγαμε ότι η καινούργια δουλειά της Σάρας-Τζέιν Μόρις είναι πρωτότυπη. Αρκετοί τραγουδιστές τα τελευταία χρόνια, και μάλιστα πολύ πιο διάσημοι από αυτήν, έχουν αποπειραθεί και μάλιστα με επιτυχία να φτιάξουν ένα άλμπουμ το οποίο θα αποτελείται εξ ολοκλήρου από διασκευές σε γνωστά τραγούδια. Η πρωτοτυπία της Μόρις είναι ότι τα ερμηνεύει με τη βοήθεια του εξαιρετικού κιθαρίστα Μαρκ Ρίμποτ, ακουστικά και όπως συμβαίνει σε παρόμοιες περιπτώσεις αλλού πετυχαίνει και αλλού όχι. Το «Into My Arms», για παράδειγμα, συγκαταλέγεται στην πρώτη περίπτωση όπου το παράξενο ερωτικό τραγούδι του Νικ Κέιβ μετατρέπεται σε ερωτικό κάλεσμα μέσω της βραχνής φωνής της Σάρας-Τζέιν Μόρις. Το «Ι Can’t Stand The Rain» της Ανν Πιμπλς, από την άλλη, το προτιμούμε στην εναλλακτική εκτέλεση της Μίσι Ελιοτ, όπως επίσης αδυνατούμε να ακούσουμε το «Piece Of My Heart» με άλλη φωνή πέραν της Τζάνις Τζόπλιν. Το «Ι don’t explain», πάλι της Μπίλι Χολιντέι, είναι μια σύνθεση που αφήνει περιθώρια για εκτελέσεις όπως αυτή εδώ που είναι αρκετά καλή. Αναμφίβολα ένα CD με μεγάλο ενδιαφέρον.




ελληνική μουσική


ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΤΣΑΤΣΟΥ – Κόκκινο


ΕΜΙ


Κωδικός: επαφή. Σύνθημα: συναίσθημα. Παρασύνθημα: μοναξιά. Η Θεοδοσία Τσάτσου ερμηνεύει δεκατρείς ερωτικές ιστορίες που καταλήγουν σε αδιέξοδο. Πρόκειται για μοναχικές διαδρομές, που επιζητεί όμως να τις μοιραστεί με τους ακροατές της. Η ερμηνεύτρια, περισσότερο ώριμη και κατασταλαγμένη απ’ ό,τι στο παρελθόν, συνεχίζει να τραγουδά με βάση το συναίσθημα. Η γυναικεία ευαισθησία της έκδηλη. Η προσπάθειά της να βάλει τον έρωτα στο κέντρο των τραγουδιών της, φανερή σε κάθε στίχο που ερμηνεύει. Η Θεοδοσία Τσάτσου είναι από τις ερμηνεύτριες εκείνες που είτε σε εκφράζουν και τις ακολουθείς είτε όχι και τις αγνοείς. Μέσος δρόμος δεν υπάρχει.


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΡΓΑΡΗΣ – Δίχως πυξίδα


CORIFEO/EROS


Γνωρίσαμε τον Παναγιώτη Μάργαρη ως σολίστ δίπλα στον δάσκαλό του Νότη Μαυρουδή στη δισκογραφική σειρά «Café de l’ art». Στο άλμπουμ ο μουσικός παρουσιάζει ορχηστρικές συνθέσεις του που καθεμία αποτελεί ένα μικρό μουσικό ταξίδι. Μπλουζ και τζαζ πινελιές, επιρροές από τη μουσική της Λατινικής Αμερικής αλλά και σύγχρονα ακούσματα τα οποία ταξιδεύουν «Χωρίς πυξίδα». Τρία τραγούδια του άλμπουμ ερμηνεύει η Φιόνα Τζαβάρα σε στίχους της Αθηνάς Καρατσάκη και του Τάσου Σαμαρτζή. Στην ηχογράφηση μεταξύ άλλων συμμετέχουν ο Νίκος Τουλιάτος (τύμπανα), η Σοφία Μαυρογεδίνου (φλάουτο), ο Τάσος Παπαστάμου (βιολί), ο Τάσος Φωτίου (σαξόφωνο), ο Γιώργος Κατσάνος (πιάνο, κρουστά), ο Φώτης Μυλωνάς (πλήκτρα, πιάνο) και ο Ρένος Λουφάκης (τύμπανα).

Archive
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Αναβολές και… private clubs Το τεράστιο ροζ, γεμάτο καθρέφτες, δωμάτιο στη βίλα «Ορτανσία», σκαρφαλωμένη στις ψηλότερες και πλέον θεαματικές οροσειρές της Εκάλης, ήταν... ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk