• Αναζήτηση
  • Η ιστορία δύο φωτογραφιών

    Η ιστορία δύο φωτογραφιών * Οι δημοσιεύσεις σε δύο τοπικές εφημερίδες των Γιαννιτσών και μια άλλη εικόνα του πολέμου για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια Τ. ΤΕΛΛΟΓΛΟΥ Πρόσωπα που απεικονίζονται σε ΔΥΟ δημοσιευμένες φωτογραφίες, μία πριν από 15 μέρες στην τηλεόραση και μία άλλη πριν από 8 μήνες σε τοπική εφημερίδα των Γιαννιτσών, δίνουν μια διαφορετική εικόνα του πολέμου που έχει «ξεσπάσει» για τα ηλεκτρονικά

    Πρόσωπα που απεικονίζονται σε ΔΥΟ δημοσιευμένες φωτογραφίες, μία πριν από 15 μέρες στην τηλεόραση και μία άλλη πριν από 8 μήνες σε τοπική εφημερίδα των Γιαννιτσών, δίνουν μια διαφορετική εικόνα του πολέμου που έχει «ξεσπάσει» για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Η πρώτη, εκείνη που απεικονίζει τον Γ. Πασχαλίδη στο γραφείο του επιχειρηματία Γ. Τεχτερίδη, έχει τραβηχτεί από τον πρώην φωτογράφο της εφημερίδας «Αλέξανδρος» Δ.Τ., μισθωτή μιας ταβέρνας στο Ελευθεροχώρι. Η ταβέρνα, η οποία βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα από το κέντρο του Ελευθεροχωρίου, έξω από τα Γιαννιτσά, τις ημέρες της πρωθυπουργικής περιοδείας στον νομό Πέλλας ήταν κλειστή. Μιλώντας με φίλους και δημοσιογράφους ο Δ.Τ. (το όνομά του είναι στη διάθεση του «Βήματος») λέει ότι «μετάνιωσε που έδωσε τη φωτογραφία στην εκπομπή του κ. Τριανταφυλλόπουλου». Ο Δ.Τ. δεν θέλησε να μιλήσει στο «Βήμα» για την υπόθεση.


    Η ιστορία έχει ως εξής: ο φωτογράφος Δ.Τ. απολύθηκε από την εφημερίδα «Αλέξανδρος» «για λόγους που ξέρει ο ίδιος», λέει ο πρώην διευθυντής του Χάρης Αλεξίου. Η φωτογραφία με τον κ. Πασχαλίδη τραβήχτηκε το φθινόπωρο του 2000, όταν ο υπουργός επισκέφθηκε τα γραφεία της εφημερίδας και έδωσε συνέντευξη στους δημοσιογράφους Χάρη Αλεξίου και Δημήτρη Μπουλουσάκη. Ο κ. Αλεξίου δεν έχει σαφή εξήγηση στην ερώτηση γιατί μια φωτογραφία που τραβήχτηκε για να δημοσιευθεί ουδέποτε δημοσιεύθηκε. Επιμένει πάντως ότι η φωτογραφία τραβήχτηκε εν γνώσει του υπουργού Μακεδονίας – Θράκης, διευκρινίζοντας ότι ο κ. Γ. Τεχτερίδης, που εικονίζεται στο άκρο αριστερά, δεν την είχε «στήσει στο πιο επιφανές στέλεχος των εκσυγχρονιστών στη Βόρεια Ελλάδα».


    Ο κ. Πασχαλίδης, που κατάγεται από την περιοχή της Αριδαίας, δεν τα είχε πάει καλά στις προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις στην περιοχή των Γιαννιτσών και χρειαζόταν τη βοήθεια της τοπικής εφημερίδας του Γ. Τεχτερίδη για την αναμέτρηση του 2000. Η εφημερίδα έδωσε μεν την υποστήριξή της στον κ. Πασχαλίδη αλλά, όπως λέει ο Αλεξίου, ο Γ. Τεχτερίδης στήριξε «ουσιαστικά» έναν άλλο υποψήφιο βουλευτή του ΠαΣοΚ, τον πρώην δήμαρχο της πόλης κ. Γεωργιάδη.


    Η δεύτερη φωτογραφία, λιγότερο γνωστή στο Πανελλήνιο, δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «7 μέρες παλμοί» των Γιαννιτσών στις 4 Ιουλίου 2001. Εικονίζει τον δημοσιογράφο κ. Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, τον επιχειρηματία κ. Κώστα Γεωργίου και τον παράγοντα της Ομοσπονδίας της Πάλης και εν ενεργεία αστυνομικό κ. Γιώργο Ποζίδη, γνωστόν ως «Πόζο». Στην πρώτη της σελίδα η εφημερίδα έχει τον εύγλωττο τίτλο «Στυλοβάτες της τοπικής οικονομίας χαρακτηρίζει τα κέντρα ψυχαγωγίας ο πρόεδρος του σωματείου καταστηματαρχών Γιαννιτσών». Σημειωτέον ότι ο κ. Γεωργίου είναι ο δεύτερος σε μέγεθος, μετά τον Τεχτερίδη, επιχειρηματίας ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην πόλη. Ο κ. Ποζίδης όμως τι ακριβώς έκανε στα Γιαννιτσά; Η λεζάντα της φωτογραφίας δεν αναφέρει καν το όνομά του: «Ο γνωστός δημοσιογράφος κ. Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, φιλοξενούμενος του κ. Κώστα Γεωργίου, επισκέφθηκε πρόσφατα την πόλη μας. Λέτε να πρόκειται για κοινωνική επίσκεψη;».


    Ο Γ. Ποζίδης, δεύτερος παγκόσμιος πρωταθλητής στην πάλη, είχε βρεθεί στο στόχαστρο της υπηρεσίας εσωτερικών υποθέσεων της Ελληνικής Αστυνομίας εξαιτίας καταγγελιών ότι είναι ιδιοκτήτης μαγαζιού της συμπρωτεύουσας με ηλεκτρονικά παιχνίδια με το όνομα «Αβαντάζ» και ότι είναι συνέταιρος στο μεγαλύτερο μαγαζί της νύχτας στη Θεσσαλονίκη, την «Πύλη Αξιού», αλλά, όπως είπε μιλώντας στο «Βήμα» στέλεχος του υπουργείου Δημόσιας Τάξης, «οι καταγγελίες κατά του Ποζίδη δεν έγινε δυνατόν να αποδειχθούν, δεν βρήκαμε τίποτε στο όνομά του…».


    Ο δημοσιογράφος κ. Τριανταφυλλόπουλος είχε δηλώσει από την εκπομπή του ότι η επίσκεψη στον Γεωργίου αποσκοπούσε στη συγκέντρωση στοιχείων για τις παράνομες ελληνοποιήσεις. Και η φωτογραφία στους «Παλμούς» τραβήχτηκε για να δημοσιευθεί.

    Archive