Με στόχο τον διπλασιασμό των πελατών της έως το τέλος του 2018, η «Watt & Volt» επιχειρεί να διατηρήσει τη δυναμική της στην ελληνική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας. Στις επιδιώξεις της είναι το πελατολόγιό της να φτάσει τους 100.000πελάτες έως το τέλος του έτους και τις 500.000 έως το 2022.

Η εταιρεία – ιδρύθηκε το 2012 εγγράφοντας αρχικά 1.698 πελάτες -, ελέγχεται μετοχικά από την οικογένεια Παπαπαναγιώτου. Σήμερα, ο εναλλακτικός πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας διαθέτει 50.000 πελάτες, στην πλειονότητά τους οικιακούς καταναλωτές. Παράλληλα, όπως ανέφερε χθες μιλώντας σε δημοσιογράφους ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αναστάσιος Παπαπαναγιώτου, με μικρά και σταθερά βήματα προγραμματίζεται η επέκτασή της και στην αγορά φυσικού αερίου από τα τέλη Απριλίου.
Η εταιρεία, σύμφωνα με τα όσα επεσήμανε ο κ. Παπαπαναγιώτου, δίνει έμφαση στην καινοτομία καθώς και στιςψηφιακές εφαρμογέςκαι υπηρεσίες που παρέχει στους πελάτες της, οι οποίες θεωρεί ότι τη διαφοροποιούν από τους υπόλοιπους «παίκτες» της αγοράς. Προσφέρει την εφαρμογήMyWattγια τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα και την υπηρεσία Smart Everythingγια βιομηχανίες, αγροτικές παραγωγές και επιχειρήσεις κλπ. Με τις συγκεκριμένες εφαρμογές μπορεί ο πελάτης να ελέγχει από απόσταση τον κλιματισμό, τον φωτισμό, την υγρασία, τις ανάγκες ποτίσματος (για τους αγρότες) κλπ.
Παράλληλα, η εταιρεία, στο πλαίσιο του αναπτυξιακού της σχεδιασμού, θα αυξήσει σε τριάντα τα καταστήματά της, έως το τέλος του έτους. Ήδη διαθέτει δέκα καταστήματα σε Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Βέροια, Λάρισα, Τρίκαλα, Χαλκίδα, Πάτρα, Ιωάννινα και Αθήνα.