από metereologos.gr
Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Ολο το νερό της Γης σε μια φούσκα

Μελέτη ειδικών δείχνει ότι χωράει σε μια φυσαλίδα με διάμετρο 1.384 χλμ
Ολο το νερό της Γης σε μια φούσκα
Ολο το νερό της Γης χωράει σε μια φούσκα με έκταση από την Γιούτα μέχρι το Κάνσας
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

Λονδίνο

Μια ενδιαφέρουσα εκτίμηση έκαναν ειδικοί της Γεωλογικής Υπηρεσίας των ΗΠΑ για τον όγκο του νερού στη Γη. Υποστηρίζουν ότι ολο το νερό του πλανήτη θα μπορούσε να χωρέσει σε μια σχετικά μικρή φούσκα. Σύμφωνα με αυτή την εκτίμηση η φούσκα αυτή θα είχε διάμετρο 1384 χλμ.

Η εκτίμηση αφορά το νερό των ωκεανών, των ποταμών των λιμνών αλλά και των υπόγειων αποθεμάτων νερού. Στον υπολογισμό συμπεριλήφθηκε και η ποσότητα του νερού που εκτιμάται ότι υπάρχει σε κάθε μορφή στον πλανήτη: στους παγετώνες, στην ατμόσφαιρα (νέφη, υδρατμοί κλπ) ακόμη και στους ζωντανούς οργανισμούς. Η εκτίμηση δείχνει ότι αν και το νερό καλύπτει το 70% της επιφάνειας της Γης, η μάζα του είναι δυσανάλογα μικρή.

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

Μόνο το νερό; | 13/05/2012 12:27
    Όλα φούσκες είναι σ` αυτόν τον κόσμο, οικονομία, πολιτική, θρησκείες και φυσικά το ...φυσικό νεράκι, που δεν είναι ακριβώς φούσκα, το φουσκώνουν...για να το ...εισάγουν στα χρηματιστήρια!
    Α.Λ.Π.

Σιγά τη μελέτη! | 09/05/2012 16:04
    Μάγκες, αν πληρόθηκαν γι'αυτή τη ... μελέτη! Άλλη δουλειά δεν είχαν να κάνουν;
    www.costasmaritsas.com