Το μείζον πρόβλημα, που καταθλίβει με το βάρος του την ελληνική κοινωνία, έγκειται στην τραγική διαπίστωση ότι οι νεότερες γενιές στη συνεχώς οπισθοδρομούσα χώρα μας είναι σε συντριπτικό αριθμό λειτουργικά αναλφάβητες, δεν μπορούν να κατανοήσουν τα κείμενα που διαβάζουν και αδυνατούν να διατυπώσουν μια συγκροτημένη σκέψη. Επίσης οι μισοί Ελληνες τελειώνουν τη μέση εκπαίδευση με βαθμό στα μαθηματικά κάτω από τη βάση. Για μιαν ακόμα φορά ο διαγωνισμός της Pisa του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) μέτρησε αρνητικά τις επιδόσεις των ελλήνων μαθητών, αποδεικνύοντας ότι κινούνται στις τελευταίες θέσεις της βαθμολογίας.

Ο μέσος δεκαπεντάχρονος έλληνας μαθητής έχει τις γνώσεις και την ικανότητα του μέσου δωδεκάχρονου μαθητή της Σιγκαπούρης. Και το ακόμα χειρότερο: στην κατανόηση κειμένου, στα μαθηματικά και στη φυσική η τάση είναι επιδεινούμενη. Δηλαδή το σύγχρονο ελληνικό σχολείο καλλιεργεί ολοένα και περισσότερο τον λειτουργικό αναλφαβητισμό και αρκείται στην παπαγαλία των ταλαίπωρων μαθητών, η οποία γρήγορα λησμονείται.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω