Το πρώτο κύμα της πανδημίας άλλαξε τις καταναλωτικές συνήθειες και αύξησε τις online αγορές. Στην αναμονή των δύο retail peaks της σεζόν, Black Friday και χριστουγεννιάτικες αγορές, εν μέσω ολικού lockdown, όλα δείχνουν επιστροφή στις συνήθειες της περασμένης άνοιξης. Ο φόρτος της Black Friday είναι τέτοιος που και πέρυσι πολλές παραγγελίες παραδόθηκαν τον Ιανουάριο!

Οι online αγορές, που υπερδιπλασιάστηκαν από το περσινό φθινόπωρο, πατάνε πάλι γκάζι. Ολοι θέλουν να αποφύγουν τις κακοτοπιές της πρώτης φάσης. Παραγγελίες σε αναμονή για εβδομάδες και προϊόντα χαμένα στις αποθήκες. Σουπερμάρκετ, αλυσίδες λιανικής, ταχυμεταφορείς αναζήτησαν νέους τρόπους εξυπηρέτησης, έφτιαξαν e-shops, απέκτησαν στόλους διανομής, έβαλαν pickers εντός των καταστημάτων, συνεργάστηκαν με πλατφόρμες online παραγγελιών ή market places και επένδυσαν σε νέα κέντρα διανομής. Και τώρα θα γίνει το crash test. Οι πρώτες δυσλειτουργίες εμφανίστηκαν, καθώς το e-shop των Jumbo βγήκε νοκ άουτ λόγω μεγάλου φόρτου ως τις 26 Νοεμβρίου.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω