Μιλάει σχεδόν απνευστί με εκείνη την ήρεμη, καλλιεργημένη φωνή του. Ερασιτέχνης φωτογράφος. Μου το ξεκαθαρίζει από την πρώτη στιγμή. Ο σκηνοθέτης Κωστής Καπελώνης, παιδί του Θεάτρου Τέχνης, βρέθηκε για πρώτη φορά στην Επίδαυρο το 1979. Αρχικά στον Χορό και έπειτα με ρόλους. Οταν το 1985 ο φίλος του Διαμάντης Κούκουτσας του «δάνεισε» την πρώτη του σοβαρή φωτογραφική μηχανή, μια Nikon F με δύο φακούς, άρχισε να φωτογραφίζει πρόβες και θεατρικές παραστάσεις στην Επίδαυρο.

«Υπήρχε ένα τυπικό στην Επίδαυρο» εξηγεί. «Επτά η ώρα το απόγευμα, κλείνει ο αρχαιολογικός χώρος και εισέρχεται μέσα ο θίασος για να κάνει πρόβα. Δηλαδή τότε γίνονται οι εργασίες, το στήσιμο των σκηνικών και οι πρόβες μέχρι το ξημέρωμα. Mετά πρέπει να φύγουμε ξανά. Προσπάθησα να αποτυπώσω αυτές τις στιγμές της πρόβας. Και παρουσιάζουν ένα ενδιαφέρον ιδιαίτερο, γιατί γίνονταν παράλληλα πολλά πράγματα. Από τη μία αυτοί που βρίσκονταν πάνω στην ορχήστρα, που κάνουν πρόβα, μία πρόβα περισσότερο προσαρμογής στον χώρο θα έλεγα, γιατί είχαμε κάνει τις δοκιμές μας στο Υπόγειο και στη Φρυνίχου. Και από την άλλη εκείνοι που κάθονται στο κοίλον, ηθοποιοί, σκηνοθέτες, τεχνικοί. Οσο περνούσε ο καιρός οφείλω να παραδεχθώ ότι η μηχανή μου έπαιρνε θέση πάνω στην ορχήστρα για να φωτογραφίσω εκείνο το παράλληλο σύμπαν πέραν της πρόβας. Υπάρχει για παράδειγμα φωτογραφία που δείχνει τον ΓιάννηΤσαρούχη να τον πλησιάζει η Ρένη Πιττακή, κρατώντας τη μάσκα της για να τον χαιρετίσει»  εξηγεί.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω