«Ιστορικό σχέδιο για μια ιστορική κατάσταση» χαρακτήρισε ο Εμανουέλ Μακρόν το πλάνο της κυβέρνησής του για την ανάταξη της γαλλικής αγοράς αυτοκινήτου, προτάσσοντας τη σημασία προστασίας του περιβάλλοντος ώστε να ενισχύσει μέσω της ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης και τις πωλήσεις των γαλλικών αυτοκινητοβιομηχανιών. Η ανάσχεση των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων στη δεύτερη σε μέγεθος, μετά τη γερμανική, αγορά ανάμεσα στις 27 χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ενωσης ανάγκασε τον γάλλο πρόεδρο όχι μόνο να επισπεύσει την εφαρμογή των μέτρων στήριξης αλλά και να τα ενισχύσει προσφέροντας πλέον 7.000 ευρώ στους ιδιώτες υποψήφιους αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων αξίας έως 45.000 ευρώ. Παράλληλα χορηγεί σε αυτούς πριμ απόσυρσης παλαιών ρυπογόνων οχημάτων ύψους 5.000 ευρώ, αυξάνοντας έτσι το οικονομικό όφελος στα 12.000 ευρώ, το υψηλότερο που ισχύει τώρα σε χώρα της ΕΕ.

Ταυτόχρονα οι εταιρικοί πελάτες θα λάβουν bonus 5.000 ευρώ ενώ η επιδότηση για plug-in υβριδικά οχήματα με αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης τουλάχιστον 50 χλμ. και κόστος χαμηλότερο των 50.000 ευρώ είναι 2.000 ευρώ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω