Το 2014, όταν η «εικονική πραγματικότητα» (Virtual Reality – VR) έκανε το ντεμπούτο της στην τουριστική βιομηχανία, όλοι μιλούσαν για μια καινοτομία που θα άλλαζε ριζικά τους όρους του παιχνιδιού, αναδιαμορφώνοντας το μέλλον των ταξιδιών.

Μάλιστα τότε εμπειρογνώμονες της αγοράς των ταξιδιών προέβλεπαν ότι οι εν δυνάμει ταξιδιώτες θα ήταν πιο επιλεκτικοί, καθώς είχαν στη διάθεσή τους τη δυνατότητα να γνωρίζουν τους προορισμούς… εκ των προτέρων, μέσω των τρισδιάστατων παρουσιάσεων που τους προσέφερε το Διαδίκτυο.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω