Τα αιτήματα για αναβάθμιση του δημόσιου χώρου και για μετάβαση σε πιο βιώσιμες μορφές κινητικότητας ξαναμπήκαν στη συζήτηση με επιτακτικό τρόπο μέσα στην πανδημία. Σε πολλές πόλεις του κόσμου, έγιναν κινήσεις για βελτίωση των ελεύθερων κοινόχρηστων χώρων, που συνήθως χρειάζονται χρόνια για να υλοποιηθούν. Στην Αθήνα, παρά την – σχεδόν καθολική – κατακραυγή στα κοινωνικά δίκτυα, δεν θεωρώ πως η κυκλοφοριακή συμφόρηση που προκλήθηκε από τον περιορισμό του χώρου των ΙΧ αποτελεί το μείζον θέμα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω