Μετά τη δύσκολη διετία 2020-2021 που σημαδεύτηκε από τους περιορισμούς της πανδημίας, η τουριστική σεζόν φέτος αγγίζει, και σε κάποιες περιπτώσεις υπερβαίνει, τις επιδόσεις του 2019, που ήταν έτος-ρεκόρ σε όρους ταξιδιωτικών εισπράξεων και διεθνών αφίξεων για την Ελλάδα. Παρότι η τουριστική σεζόν εξελίχθηκε εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων και κρίσεων στο διεθνές περιβάλλον, η χρονιά αναμένεται πως θα κλείσει με ταξιδιωτικές εισπράξεις κοντά στα €20 δισ., έναντι €18,2 δισ. το 2019. Πρόκειται για μια αναμφίβολα ισχυρή επίδοση που όσο κι αν υποβοηθήθηκε από την έντονη ανάγκη των πολιτών να ταξιδέψουν μετά την πανδημία, κατέταξε τον προορισμό «Ελλάδα» στις κορυφαίες θέσεις παγκοσμίως για μία ακόμη φορά.

Η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού που γιορτάζουμε την Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου, θα μπορούσε να είναι συνώνυμη του ελληνικού brand name, υπό την προϋπόθεση της διαχρονικότητας. Σε έναν κόσμο που εξελίσσεται διαρκώς, το πραγματικά μεγάλο στοίχημα δεν είναι απλώς να πετύχουμε μία, ακόμη, καλή τουριστική χρονιά. Είναι να εξασφαλίσουμε ότι η ζήτηση θα παραμένει υψηλή στον χρόνο και θα είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς, καθιστώντας τον κλάδο ως μια διατηρήσιμη, ισχυρή πηγή πλούτου για τη χώρα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω