H έντονη εποχικότητα είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του ελληνικού τουρισμού. Ομως για την επέκταση της σεζόν δεν αρκεί μια ανακοίνωση. Επί σειρά ετών έχουν γίνει πολλές. Οπως επίσης δεν μπορούμε να μιλάμε στην πραγματικότητα για χειμερινό τουρισμό εννοώντας 3-4 τριήμερα με αποκλειστική σχεδόν απεύθυνση στην εσωτερική αγορά.

Συνεπώς, αν θέλουμε να δούμε κατάματα την πρόκληση και να απαντήσουμε με τη σοβαρότητα που αρμόζει, οφείλουμε να διαμορφώσουμε την προσφορά μας. Με ποιοτικούς όρους και βιώσιμα χαρακτηριστικά ανά προορισμό. Η επιτυχία θέλει προετοιμασία, θέλει επιλογές ώστε να υπάρξουν χειροπιαστά και μετρήσιμα αποτελέσματα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω