Με όνομα προερχόμενο από την ελληνική λέξη «συμβίωση» που θα το καθιστά περισσότερο αναγνωρίσιμο στο ευρύ κοινό λόγω των ομόηχων λέξεων «symbiosis» στα αγγλικά, «simbiose» στα ισπανικά, «simbiosi» στα ιταλικά, το νέο C-SUV της γαλλικής μάρκας που θα παρουσιαστεί επισήμως τις επόμενες εβδομάδες.

Πρόκειται για αυτοκίνητο μήκους 4,410 μέτρων, στοιχείο που το τοποθετεί κάτω από τα υφιστάμενα SUV Austral (4,510 μέτρα), Arkana (4,560 μέτρα), αλλά και το οικογενειακού ύφους αμιγώς ηλεκτρικό Scenic των 4,470 μέτρων.

Όπως το Arkana έτσι και το Symbioz βασίζεται σε μια επιμηκυμένη έκδοση της πλατφόρμας CMF-B που χρησιμοποιείται σε διαφορετικά μοντέλα των Renault και Nissan, ωστόσο η γαλλική μάρκα αποφεύγει τώρα να προχωρήσει στη δημοσιοποίηση εκτεταμένων τεχνικών λεπτομερειών.

Μόνη εξαίρεση αποτελεί η ανακοίνωση για το πλήρως υβριδικό σύστημα E-TECH που θα εξοπλίζει το μοντέλο με απόδοση 145 ίππους, 55 λιγότερους από τους 200 ίππους που αποδίδει το ίδιο σύστημα στο Arkana. Ξεκινώντας από εκεί η Renault επιθυμεί να προσθέσει στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου στοιχεία που θα κάνουν τη διαφορά στην κατηγορία του, όπως για παράδειγμα η πανοραμική ηλιοροφή Solarbay που χρησιμοποιεί τεχνολογία PDLC και μετατρέπεται σε αδιαφανή χωρίς τη χρήση φυσικού σκίαστρου.

Υπάρχει επίσης μια κρίσιμη λεπτομέρεια με μεγάλο αντίκτυπο στη γαλλική αγορά, καθώς το Symbioz θα είναι το ελαφρύτερο compact SUV της Renault με βάρος 1.500 κιλά, γεγονός που θα το εξαιρεί από τα νέα τέλη στάθμευσης του Παρισιού, τα οποία στοχεύουν σε οχήματα βάρους μεγαλύτερου των 1.600 κιλών.