Τη μεγαλύτερη προϊοντική εξέλιξη στην ιστορία της Audi εξήγγειλε από το βήμα της ετήσιας συνέντευξης Τύπου για την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της ο Markus Duesmann, διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δημοσιοποιώντας συγκεκριμένο πλάνο ενεργειών για τα επόμενα χρόνια.«Μέχρι το 2025 θα έχουμε λανσάρει περίπου 20 νέα μοντέλα, εκ των οποίων περισσότερα από 10 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Εχουμε ορίσει την πορεία μας στην κατεύθυνση της πλήρους ηλεκτροκίνησης και έως το 2027 επιδιώκουμε να προσφέρουμε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα σε κάθε βασική κατηγορία της αγοράς» ανέφερε ο ισχυρός άνδρας της Audi αποκαλύπτοντας το λανσάρισμα ενός μικρότερου από το SUV Q4 e-tron αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, το οποίο θα αποτελέσει το σημείο εισόδου στο μελλοντικό σύμπαν της μάρκας. Περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό θα αποκαλυφθούν τους επόμενους μήνες καθώς μόλις την προηγούμενη εβδομάδα δόθηκαν στη δημοσιότητα εικόνες του μικρού ηλεκτρικού hatchback ID.2all που θα διαδραματίσει ανάλογο ρόλο για τη VW στο πλαίσιο της γενικότερης στρατηγικής του ομίλου.«Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων μας αυξήθηκαν κατά 44% σε ετήσια βάση και η υψηλή ζήτηση για τα Q4 e-tron, e-tron GT και e-tron επιβεβαιώνει ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο. Παράλληλα η επερχόμενη το δεύτερο εξάμηνο του 2023 σειρά μοντέλων Q6 e-tron είναι η πρώτη που βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική Premium Platform Electric την οποία αναπτύξαμε στο Ingolstadt» τόνισε ο Markus Duesmann, υπογραμμίζοντας τον ηγετικό ρόλο που έχει η Audi στο πεδίο της τεχνολογίας εντός του ομίλου, καθώς στην ίδια πλατφόρμα θα βασίζεται και η επόμενη γενιά της Porsche Macan. Το Q6 e-tron διαθέτει όπως και το e-tron GT ηλεκτρικό σύστημα 800 Volt που εξασφαλίζει μικρότερους χρόνους φόρτισης και θα διατίθεται τόσο ως Sportback (Coupe) όσο και ως «συμβατικό» SUV όπως συμβαίνει και με το Q8 e-tron που βλέπετε στη φωτογραφία και διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά. Ταυτόχρονα κατασκευάζεται μια μονάδα συναρμολόγησης μπαταριών στη γενέθλια πόλη της Audi «ώστε να διατηρήσουμε σημαντική τεχνογνωσία στη Γερμανία και να εκπαιδεύσουμε τους υπαλλήλους μας σε μελλοντικούς τομείς» σύμφωνα με τον Duesmann. Πέρα από αυτά ωστόσο θα υπάρξει το ενδιάμεσο στάδιο του 2024, όταν η Audi αναμένεται να λανσάρει την επόμενη γενιά των σεντάν A4 και A6, την τελευταία με κινητήρες εσωτερικής καύσης (χωρίς να αποκλείεται και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του A6), καθώς από το 2030 θα είναι βάσει προγραμματισμού μια αποκλειστικά ηλεκτρική μάρκα.

 Με οδηγό το 2022

Σύμφωνα με τον Jürgen Rittersberger, CFO της Audi, τα έσοδά της την προηγούμενη χρονιά αυξήθηκαν κατά 16,4% στο μέγεθος-ρεκόρ των 61,8 δισ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά κέρδη σκαρφάλωσαν σχεδόν κατά 40%, στο ιστορικό υψηλό των 7,6 δισ. ευρώ. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε από το 10,4% του 2021 σε 12,2% ενώ οι καθαρές ταμειακές ροές έφτασαν τα 4,8 δισ. ευρώ, το δεύτερο υψηλότερο μέγεθος στην ιστορία της εταιρείας.Το 2022 η Audi παρέδωσε στους πελάτες της 1.614.231 αυτοκίνητα (έναντι 1.680.512 μονάδων το 2021) ενώ συνυπολογίζοντας τις πωλήσεις των Bentley, Lamborghini και Ducati που εντάσσονται στο «Audi Group» εντός του ομίλου VW η συνολική επίδοση άγγιξε τα 1.638.638 οχήματα, συμπεριλαμβανομένων 61.562 μοτοσικλετών.«Ολα αυτά δείχνουν ότι αντιμετωπίσαμε επιτυχώς το ταραγμένο 2022 και αξιοποιήσαμε με συνέπεια τις ευκαιρίες που παρουσιάστηκαν» δήλωσε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο Jürgen Rittersberger. Από την πλευρά του ο Markus Duesmann σχολιάζοντας τις προοπτικές της μάρκας το 2023 υπογράμμισε ότι «η ζήτηση για τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα μας παραμένει υψηλή. Τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μας παγκοσμίωςαυξήθηκαν κατά σχεδόν 40% σε σύγκριση με τους ίδιους μήνες το 2022. Ο Φεβρουάριος σηματοδότησε επίσης το λανσάρισμα του Q8 e-tron στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Υπάρχουν ήδη περίπου 20.000 προπαραγγελίες, επιβεβαιώνοντας ότι η ζήτηση για βιώσιμη ηλεκτροκίνηση βρίσκεται σε πλήρη άνθηση».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω