Αξιοποιώντας σημειολογικά τη λέξη «Ανοιξη – Spring» ως τον τίτλο του πρώτου ηλεκτροκίνητου μοντέλου της το 2021, η Dacia εκμεταλλεύθηκε την τεχνολογική αρωγή του ομίλου Renault στον οποίο ανήκει πετυχαίνοντας πολύ γρήγορα αφενός να σπάσει το φράγμα των 100.000 παραγγελιών, αφετέρου να διαπρέψει στην κατηγορία των λιανικών πωλήσεων, εκεί όπου κάθε αυτοκίνητο «μετράει» διαφορετικά από άποψη κερδοφορίας. Δύο χρόνια αργότερα η έλευσή του στην ελληνική αγορά συνδυάζεται με δύο καίρια στοιχεία: τον νέο ηλεκτροκινητήρα των 48 kW, απόδοσης 65 ίππων και τις κορυφαίες εξοπλιστικές εκδόσεις Extreme και Extreme Plus που ανανεώνουν την αισθητική του δίνοντας άλλο νόημα στη συγκεκριμένη επιλογή.

Νέα δεδομένα

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω