O τρόπος με τον οποίο οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετώπισαν και αντιμετωπίζουν την ηλεκτροκίνηση είναι αυτονόητα πολύ διαφορετικός τόσο ως προσέγγιση όσο και ως στόχευση. Αν και εξίσου αυτονόητα στόχος όλων είναι η αποδοχή και εν τέλει οι πωλήσεις, ο τρόπος με τον οποίο υλοποιούν τα ηλεκτρικά ξεκινήματα (ή τις ηλεκτρικές επανεκκινήσεις τους) οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι ενδεικτικός της φιλοσοφίας τους και αν μπορούν εν τέλει να μεταβολίσουν τα μηνύματα της εποχής, αξιοποιώντας την ηλεκτροκίνηση για να κάνουν ένα βήμα προς τα εμπρός.

Η πρώτη απόπειρα της Skoda στην ηλεκτροκίνηση, το γνωστό Enyaq, θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μία από τις απολύτως επιτυχημένες συνταγές του EV είδους καθώς η τσεχική φίρμα χωρίς να καταφύγει στην ομολογουμένως κάπως ευκολότερη λύση να λανσάρει ηλεκτρικές εκδοχές ήδη υφιστάμενων μοντέλων της, κατάφερε να δημιουργήσει ένα σύνολο που δεν ξενίζει το σύνηθες κοινό της, αλλά και το κοινό με την ευρύτερη έννοια χάρη στην επιλογή ενός SUV αμαξώματος, και παράλληλα να εξελίξει το σκεπτικό της μέσα από τις διευκολύνσεις αλλά και τις προκλήσεις της ηλεκτροκίνησης.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω