Επιχειρώντας να βάλει τα πράγματα στη σωστή τους θέση η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία πραγματοποιεί το δικό της τεχνολογικό άλμα εισβάλλοντας στην αρένα των premium αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με ένα SUV που διακρίνεται σχεδόν παντού. Απολαμβάνοντας τα προνόμια που του εξασφαλίζει η χρήση της ειδικά σχεδιασμένης πλατφόρμας στην οποία βασίζεται (το επίσης ηλεκτρικό αλλά μικρότερο Lexus UX των προηγούμενων ετών αποτελεί συμβιβασμό απέναντι στο νέο είδος), το RZ 450e διαθέτει μια πληθώρα στοιχείων εκφράζοντας τη διαφορετική φιλοσοφία του κατασκευαστή του. Στη δεξιά σελίδα θα διαβάσετε αναλυτικά για τον έλεγχο του συστήματος τετρακίνησης, την καινοτομία του steer-by-wire συστήματος διεύθυνσης, την μπαταρία και τους χρόνους φόρτισης αλλά και για την αισθητική του μοντέλου το οποίο δηλώνει μέσω αυτής τη διαφορετικότητά του από τις υβριδικές ή Plug-in υβριδικές εκδόσεις της Lexus.

Αν και μοιάζει παράδοξο για ένα αυτοκίνητο που λόγω τεχνολογίας θα έπρεπε να στοχεύει κυρίως στην επίτευξη της κορυφαίας αποδοτικότητας προβάλλοντας το δεδομένο των μηδενικών εκπομπών ρύπων, το RZ 450e εξελίχθηκε στο κέντρο Ερευνας και Εξέλιξης Shimoyama στην Ιαπωνία και δοκιμάστηκε στην εκεί πίστα η οποία θεωρείται ό,τι το Nurburgring για την Ευρώπη. Παράλληλα με την αναζήτηση της μέγιστης δυνατής οδηγικής αίσθησης οι Ιάπωνες κατέστησαν με τις επιλογές τους το RZ ένα κινητό σύμβολο απλότητας και πολυτέλειας ταυτόχρονα. Και οι δύο έννοιες αντικατοπτρίζονται στην εργονομία, τη συναρμογή και την ποιότητα των υλικών που είναι όσο «ανάλαφρα» χρειάζεται για να αναδεικνύουν τη σπορ διάθεση ενός αυτοκινήτου που θα μείνει στην ιστορία ως το διαφορετικότερο Lexus των αρχών του 21ου αιώνα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω