Οπου και αν αποδώσει κανείς την επιτυχία της απερχόμενης GLA (σε κάθε επί μέρους έκδοσή της και ειδικότερα στην Plug-in υβριδική) θα έχει δίκιο καθώς τα χαρακτηριστικά της δεύτερης γενιάς της, η οποία εμφανίστηκε το 2020, απάντησαν πειστικά σε κάθε ζητούμενο: πολυτέλεια, τεχνολογία, αποδοτικότητα, διείσδυση στο πεδίο των εταιρικών πωλήσεων παράλληλα με εκείνες σε ιδιώτες και ταυτόχρονα η ποιότητα, το κύρος και η αξιοπιστία που συνεπάγεται το αστέρι στη μάσκα δημιούργησαν έναν μύθο σχεδόν αξεπέραστο. Η λέξη «σχεδόν» αφορά την ίδια τη Mercedes, η οποία επιστρέφει, όπως συνηθίζει τα τελευταία χρόνια, στις αναβαθμίσεις των μοντέλων της, με καίριες αλλά όχι κραυγαλέες αλλαγές. Πρόκειται άλλωστε για ένα μη εκτεταμένο facelift με ενδιαφέρουσες τεχνολογικές παρεμβάσεις και καινοτομίες και όχι για ένα εντελώς νέο κεφάλαιο στην ιστορία της GLA, η οποία διατηρεί δίχως αμφισβήτηση τον τίτλο της πρωταθλήτριας στα premium C-SUV. Η νέα μάσκα, οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες με τα προστατευτικά στοιχεία στο κάτω μέρος τους για τη δημιουργία off-road εντυπώσεων, το καπό και η «υπογραφή» των μπροστινών LED High Performance φωτιστικών σωμάτων (με απλά LED πίσω) καθιστούν αυτή την GLA «διαφορετική» αλλά και πιστή στην αρχική ιδέα των σχεδιαστών της. Στο δε εσωτερικό της η ανοιχτή αρχιτεκτονική αναδεικνύει πολλαπλώς την ποιότητα των υλικών, τη hi-tech προσέγγιση και την εργονομία η οποία ενισχύθηκε με την αντικατάσταση του περιστροφικού διακόπτη για την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης Dynamic Select από ένα κουμπί και την απομάκρυνση του touchpad ώστε να υπάρξει πρόσθετος χώρος για μικροαντικείμενα στην κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού. Στην κορυφή βρίσκονται οι δύο οθόνες των 10,25 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το ταχύτερο σε απόκριση και πληρέστερο σε λειτουργίες σύστημα Mercedes-Benz User Experience που εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί στα σύγχρονα infotainment με την ποικιλία των δυνατοτήτων χειρισμού του. Αυτονόητα παρεμβάσεις όπως αυτές δεν επηρεάζουν τη μεγάλη εικόνα της χωρητικότητας του θαλάμου επιβατών, εκεί όπου οι επιβάτες του πίσω καθίσματος θεωρούνται διπλά προνομιούχοι συνυπολογίζοντας και την πανοραμική γυάλινη οροφή. Αυτονόητα επίσης ο όγκος του χώρου αποσκευών εμφανίζεται μειωμένος κατά 40 λίτρα σε σχέση με εκείνον των «απλών», ήπια υβριδικών GLA, αφού εδώ ο επιπλέον τεχνολογικός εξοπλισμός του Plug-in υβριδικού συστήματος και η μπαταρία περιορίζουν το αρχικό μέγεθος στα 385 λίτρα. Οσο για τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, ο πληθωρισμός παλαιών και νεότερων στοιχείων που χαρακτηρίζει το μοντέλο ήδη από τη «βασική» GLA 200 έκδοση για την οποία θα διαβάσετε στη δεξιά στήλη, ενισχύεται από ειδικά πακέτα, με χαρακτηριστικότερο το πακέτο Advanced που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, κάμερες και αισθητήρες επιτήρησης της θέσης και της πορείας του αυτοκινήτου.

Κορυφαία απόδοση

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω