.

Mercedes EQC
To μοντέλο που επωμίστηκε το βάρος των συστάσεων για την ηλεκτροκίνηση διά χειρός Mercedes ετοιμάζεται να υποδεχθεί τη δεύτερη γενιά του, η οποία ακολουθώντας το παράδειγμα της πρώτης θα δώσει μια νέα ώθηση στη σειρά των EQ. To σημαντικότερο στοιχείο παρεπιδημεί στην αθέατη πλευρά της νέας EQC με τη μορφή της νέας αρχιτεκτονικής ΜΜΑ, η οποία θα επιτρέψει την αξιοποίηση ακόμα μεγαλύτερων μπαταριών αλλά και μια αποδοτικότερη διάταξη σε ό,τι αφορά τη θέση των κινητήρων προς όφελος ακόμα υψηλότερης χρηστικότητας. Σχεδιαστικά η νέα EQC θα ακολουθήσει τις νεότερες αισθητικές εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στην γκάμα των EQ συνδυαστικά με το πρόταγμα της πρόσφατης GLC, στοχεύοντας να προσφέρει ιδανική ισορροπία ανάμεσα στο περιπετειώδες είδος που εκπροσωπεί και στη μέγιστη δυνατή ευρυχωρία και πρακτικότητα. Το μείγμα αυτονόητα θα συμπληρώσουν οι νεότερες ψηφιακές επιταγές και αυξημένης δόσεις τεχνητής νοημοσύνης όπως επιβάλλει η συνήθης τακτική της γερμανικής φίρμας που έχει υποσχεθεί ήδη μια νέα γενιά βελτιωμένων αντίστοιχων τεχνολογιών με ορίζοντα το 2025, οπότε και αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της η νέα EQC.
VW ID.Buzz GTX
Εχοντας παρουσιάσει την απλή και την LWB έκδοση του ηλεκτρικού της van, η VW επικεντρώνεται στην επόμενη «hot» άφιξη της γκάμας του ID.Buzz, το οποίο πολύ σύντομα θα υποδεχθεί και έκδοση GTX. To επίμαχο δοκιμαστικό πρωτότυπο εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό κατά τη διαδικασία εξέλιξης κρύβοντας πίσω από το αυξημένο μήκος της έκδοσης (4,96 μ.) με μεγάλο μεταξόνιο δύο ηλεκτρικά μοτέρ – ένα για κάθε άξονα – με συνδυαστική ισχύ 340 ίππων όπως έχει ήδη ανακοινώσει η γερμανική φίρμα. Προς το παρόν δεν έχουν δοθεί στοιχεία για τη χωρητικότητα της μπαταρίας, υπάρχουν πληροφορίες που θέλουν την ισχυρότερη έκδοση να υιοθετεί μια ακόμα μεγαλύτερη μπαταρία 111 KWh, αν και αυτό μένει να αποδειχθεί στην πράξη. Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται σίγουρο σε κάθε περίπτωση είναι οι υψηλότερες επιδόσεις αλλά και μια σειρά ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που θα τονίζουν τη σπορ διαφορετικότητα της έκδοσης.
Alpine A110 Extreme
H δημοτικότητα του δυναμικού coupe οδήγησε τη γαλλική φίρμα στην παράταση ζωής της A110 έως το 2026, και στην εξέλιξη αλλεπάλληλων ειδικών εκδόσεων με ακόμη πιο σκληροπυρηνικά χαρακτηριστικά και διαφορετική έμπνευση. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε τις πιο πρόσφατες A110 R, Le Mans καθώς και τη Fernando Alonso, με καθεμία από αυτές να υπακούει σε διαφορετικές επιρροές και να διαθέτει μια σειρά βελτιώσεων με στόχο υψηλότερες επιδόσεις αλλά μια ακόμη πιο δυναμική οδηγική εμπειρία. Οπως όλα δείχνουν η Alpine ετοιμάζει ακόμη μία ειδική έκδοση, η οποία με βάση το αντίστοιχο δοκιμαστικό πρωτότυπο έλκει την καταγωγή της από την A110 R όπως προδίδουν οι λεπτομέρειες του μπροστινού τμήματος, το οποίο όμως ψηλότερα στο καπό υιοθετεί νέες εισαγωγές αέρα ενώ μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει και μικρότερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη A110 έχει υπάρξει. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι τροχοί που υιοθετούν διαφορετικά μοτίβα. Αν και προς το παρόν η γαλλική φίρμα δεν έχει ανακοινώσει τίποτε για τη συγκεκριμένη έκδοση, αυτονόητα πρόκειται για κάτι νέο που θα συμπληρώσει την πολυσυλλεκτική γκάμα σπορ ειδικών εκδόσεων τoυ γαλλικού coupe.