Οι συνεκδοχές «άλμα ποιότητας» και «άλμα τεχνολογίας» συναντώνται εξαιρετικά συχνά στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας, σε βαθμό που ενίοτε χάνουν το νόημά τους, ιδίως όταν δεν ακολουθούνται από την απαιτούμενη ουσία. Η περίπτωση του Austral ενσαρκώνει το ακριβώς αντίθετο καθώς οι αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο που διαδέχεται (Kadjar) συνιστούν όντως ένα άλμα προς τα εμπρός αλλά κυρίως ένα άλμα για την κατηγορία των C-SUV και τη Renault που στη διαμόρφωση του νέου εκπροσώπου της στο συγκεκριμένο segment δεν ακολούθησε την πεπατημένη, εφοδιάζοντας το νέο Austral με χαρακτηριστικά που αφενός τείνουν προς premium υλοποιήσεις, αφετέρου, σε πολλές περιπτώσεις, αποτελούν αποκλειστικά τεχνολογικά προνόμιά του. Ετσι, αν και το νέο μοντέλο μοιράζεται την ίδια τεχνολογική αφετηρία με το Nissan Qashqai στο πλαίσιο της πολύ προσφάτως αναθεωρημένης συμμαχίας των δύο εταιρειών, έχοντας ως εφαλτήριο την πλατφόρμα CMF-CD, η εξ ολοκλήρου υβριδικής τεχνολογίας κινητήρες αποτελούν προϊόν εξέλιξης της Renault, ενώ οι ψηφιακές ευκολίες συνδυαστικά και με εξοπλιστικές επιλογές όπως το εξαιρετικά χρηστικό σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control, δημιουργούν μια εντελώς διαφορετική και πιο upmarket εικόνα.

Σε αυτή φυσικά συμβάλλει και η εξωτερική σχεδίαση, η οποία μεταφέρει το πνεύμα του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Megane E-Tech Electric σε ένα αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα. Παρόλο που με μήκος 4,51 μέτρα, πλάτος 1,83 μ. και ύψος 1,62 μέτρα, οι διαστάσεις του Austral δεν απέχουν σημαντικά από αυτές του Kadjar, το νέο σχεδιαστικό ιδίωμα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας πιο επιβλητικής και μυώδους εικόνας καθώς και ενός σαφώς πιο νεανικού στυλ. Tαυτόχρονα οι βελτιώσεις στην αρχιτεκτονική συνδυαστικά και με τα άλματα ποιότητας και τεχνολογίας στο εσωτερικό έχουν διαμορφώσει μια ριζικά διαφορετική υλοποίηση η οποία ξεχωρίζει αφενός από την έμφαση στην ψηφιακή τεχνολογία, αφετέρου από την απολύτως χειροπιαστή αναβάθμιση υλικών, υφών όσο και εργονομίας του θαλάμου επιβατών. Σε ό,τι αφορά το πρώτο σκέλος, κυρίαρχες είναι οι δύο οθόνες του Open-R Cockpit, μια κάθετου και μια οριζόντιου προσανατολισμού για το infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 12,0 και 12,3 ιντσών αντίστοιχα. Να σημειωθεί ότι ως προαιρετική επιλογή διατίθεται και Head-up Display 9,3 ιντσών, το οποίο προσφέρει ένα επιπλέον επιχείρημα της έμφασης που έχει δοθεί στη λίστα εξοπλισμού. Στους νεολογισμούς συνυπολογίστε και τη δυνατότητα επιλογής μιας νέας έκδοσης εξοπλισμού με την ονομασία Esprit Alpine και σπορ διάθεση η οποία μεταβάλλει επί το αθλητικότερο τόσο το εξωτερικό παρουσιαστικό του Austral με τη συνδρομή ενός αιχμηρότερου bodykit αλλά και τον θάλαμο επιβατών με σπορ πινελιές αισθητικού περιεχομένου και τη χρήση υλικών όπως τα δέρματα Nappa και Alcantara.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω