Εσχάτως το όνομα της Porsche να κάνει την εμφάνισή του περισσότερο σε σχέση με τις αναθεωρήσεις της ηλεκτρικής στρατηγικής καθώς, η συγκυρία σε συνδυασμό με τις γνωστές όσο και εξαιρετικά ασταθείς παραμέτρους των αμερικανικών δασμών αλλά και την μείωση της ζήτησης στην Κίνα, την οδήγησαν στην επιδίωξη μιας πιο ήπιας EV προσέγγισης η οποία θα συνδυάζεται και με την εξέλιξη νέας γενιάς κινητήρων εσωτερικής καύσης και φυσικά μοντέλων που θα εφοδιάζονται με αυτούς.

Η συγκεκριμένη συνθήκη ή και απαίτηση για… διόρθωση πλεύσης έχει επίσης και οικονομικό αντίκτυπο στη γερμανική φίρμα η οποία παραδοσιακά είναι από τις πλέον κερδοφόρες του αυτοκινητιστικού στερεώματος, ωστόσο πολύ πρόσφατα αναγκάστηκε να αναθεωρήσει προς τα κάτω τις οικονομικές προβλέψεις της για φέτος.

Εκεί όπου η Porsche δείχνει σταθερά να αναθεωρεί μόνο προς τα… πάνω είναι σε σχέση με τον κόσμο που εκπροσωπεί το πλέον εμβληματικό της μοντέλο το οποίο ετοιμάζεται να αποκτήσει μια ακόμα πιο υπερβατική έκδοση. Ο λόγος για την έκδοση GT RS η οποία εντοπίστηκε σε δοκιμές εξέλιξης στο Nurburgring με τις εικόνες της να μιλάνε σχεδόν από μόνες τους.

Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τη διαβάθμιση των εκδόσεων της 911, η GT2 RS αποτελεί μια εξαιρετικά περιορισμένη όσο και εξαιρετικά ακριβή έκδοση η οποία βάσει της προηγούμενης αντίστοιχης έκδοσης της προηγούμενης γενιάς του εμβληματικού sportscar υιοθετεί τις ρυθμίσεις και το πλαίσιο της Gt3 RS σε συνδυασμό όμως με ένα ακόμα ισχυρότερο κινητήρα.

Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, οι εικόνες της επίμαχης έκδοσης να γράφει γύρους στο Ring προδίδουν ένα ακόμα μεγαλύτερο πλάτος σε σχέση με την GT3 RS. Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι εκτός από τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα το καπό όσο και η οροφή κατασκευάζονται από ανθρακονήματα ενώ υπερτονισμένα είναι και τα αεροδυναμικά στοιχεία. Κυρίαρχη φυσικά είναι η αεροτομή η οποία είναι ενεργή με λειτουργία ανάλογη του DRS που συναντάμε στις πίστες του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Επίσης με δεδομένο ότι πίσω από τις επιφάνειές της θα φιλοξενείται ένας turbo κινητήρας αντί του ατμοσφαιρικού της GT3 RS, η διαφορά είναι ήδη ορατή στο πίσω τμήμα και στον τρόπο που οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας έχουν προσπαθήσει να τοποθετήσουν αλλά και να κρύψουν το νέο σύστημα εξαγωγής που απαιτεί ο Turbo.

Προς το παρόν οι πληροφορίες που αφορούν τα μεγέθη παραμένουν άγνωστες ωστόσο θα υπάρξουν περισσότερα στοιχεία με την εμφάνιση της νέας Turbo η οποία αναμένεται μέσα στην χρονιά και θα «δανείσει» το σύνολό της στην GT2 RS. Σύμφωνα με τις υφιστάμενες πληροφορίες εκτός από τον turbo κινητήρα που συναντάμε στην GTS, η Turbo θα διαθέτει και ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο σύστημα μετάδοσης. Βέβαια αυτό μένει να αποδειχθεί.

Όπως και να έχει, αυτό που αξίζει να συγκρατήσει κανείς είναι ότι ι ισχύς της GT2 RS θα φλερτάρει με τους 800 ίππους καθώς η Porsche επέλεξε να κάνει αυτό που γνωρίζει καλύτερα πριν οι νέες προδιαγραφές καταστήσουν ανέφικτη την επιδίωξη αντίστοιχων μεγεθών από κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σε κάθε περίπτωση η κίνηση θα μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με τη συνδρομή ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων. Παράλληλα υπάρχουν πληροφορίες για υπερβατικά στοιχεία και σε ό,τι αφορά την ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα υδραυλικά αμορτισέρ με περίτεχνη διάταξη και εφαρμογές που συνήθως συναντάμε σε high-end αγωνιστικές και μη εφαρμογές των Ferrari και συναφών εταιρειών.

Φωτογραφίες: Automedia