Αποστολή στο Βερολίνο 

Μια ατίθαση κοπέλα που ψάχνει να βρει τον δρόμο της, ξεφεύγοντας από την ασφυκτική ζωή μιας οικογένειας που δεν έχει τίποτα να της προσφέρει, είναι το κεντρικό πρόσωπο στις «Άγριες μέρες μας», πρώτης μεγάλου μήκους ταινίας του Βασιλη Κεκάτου, η οποία προβλήθηκε στο τμήμα Generations 14plus του φεστιβάλ Βερολίνου.

Σκηνοθέτης ήδη διακεκριμένος στο φεστιβάλ των Καννών, όπου το 2019, η μικρού μήκους ταινία του «Η απόσταση ανάμεσα στον ουρανό κι εμάς» κέρδισε τον Χρυσό Φοίνικα, ο Κεκάτος είναι επίσης γνωστός από την σειρά «Milky way», που μεταδόθηκε με επιτυχία από το Mega Channel.

Στις «Άγριες μέρες μας», η Δάφνη Πατακιά υποδύεται τη Χλόη, ένα κορίτσι που δε σηκώνει μύγα στο σπαθί του και που θα ενταχθεί σε μια παρέα ασυμβίβαστων σύγχρονων Ρομπέν των Δασών, που ληστεύουν ενεχυροδανειστήρια. Όμως τα λάφυρα από τις ληστείες δεν τα καρπούνται τα μέλη της παρέας. Είναι τα υπάρχοντα ανθρώπων που αναγκάστηκαν να τα πουλήσουν, για λίγα χρήματα. Άρα σε εκείνους πρέπει να επιστραφούν.

Η ταινία περιπλάνησης με όχημα ένα παλιό τροχόσπιτο, συναντά το δράμα ενηλικίωσης, αλλά και το σύγχρονο παραμύθι και όλα αυτά με φόντο την ελληνική φύση, σε μια ταινία που ούτως ή άλλως δείχνει να υπερασπίζεται την ιδέα της γενικότερης επιστροφής στη φύση. Ένα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία στις «Άγριες μέρες μας» είναι ότι καταγράφει στιγμιότυπα από τη ζωή πολλών πρώην κατοίκων των Αθηνών, που κατοικούν πλέον σε κατασκηνώσεις της επαρχίας.

Αυτοί οι άνθρωποι, θύματα οι περισσότεροι της οικονομικής κρίσης του 2010, αποφάσισαν να εγκαταλείψουν τη ζωή στην μεγαλούπολη και να αλλάξουν ριζικά σελίδα, ψάχνοντας για τις απαντήσεις που θέλουν, στη φύση.

Ο Κεκάτος αντιμετωπίζει όλους τους ανθρώπους της ταινίας του με αγάπη και κατανόηση, σε συνεντεύξεις του εξάλλου, υποστηρίζει ότι η αγάπη και η τρυφερότητα είναι πλέον ο μόνος τρόπος για να αντιμετωπίσει κανείς τα καθημερινά προβλήματα.

Ίσως αυτό να ακούγεται κάπως ουτοπικό, σίγουρα όμως είναι και το ιδανικό.

Το βέβαιο πάντως είναι ότι με την πρώτη αυτή μεγάλου μήκους ταινία του, μια συμπαραγωγή Ελλάδας/ Γαλλίας /Βελγίου, ο Κεκάτος δικαίωσε όλους όσοι είχαν πιστέψει στο ταλέντο του, κάνοντας θετικές προβλέψεις για το κινηματογραφικό άνοιγμα του.