H αμερικανοτραφής φίρμα έχει εκκινήσει τις διαδικασίες για την αποκάλυψη της νέας γενιάς του Compass με τις πληροφορίες να συμπληρώνουν σταδιακά το παζλ της νέας γενιάς του SUV.
Σύμφωνα με αυτές η τετρακίνηση θα αποτελέσει αποκλειστικό προνόμιο των αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων μια απόφαση που σίγουρα δεν υπήρξε εύκολη για την Jeep η οποία είναι συνυφασμένη με τις 4×4 υλοποιήσεις αλλά και με δεδομένο ότι το Compass αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο της σε παγκόσμιο επίπεδο.
Εν μέρει υπεύθυνη για την συγκεκριμένη μεταβολή είναι η μετάβαση της νέας γενιάς του Compass στην αρχιτεκτονική STLA Medium την οποία ο όμιλος Stellantis έχει ήδη χρησιμοποιήσει στα Peugeot 3008 και 5008. Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική μπορεί ως γνωστόν να υποστηρίξει ένα πλήθος συνόλων από συμβατικούς κινητήρες έως υβριδικούς και πλήρως ηλεκτρικούς σε πλείστες διαμορφώσεις, ωστόσο όπως όλα δείχνουν η τετρακίνηση θα αφορά μόνο τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις για λόγους που προφανώς έχουν να κάνουν με την εξοικονόμηση πόρων και κόστους εξέλιξης.
Μένει να αποδειχθεί αν η Jeep αναθεωρήσει στο μέλλον, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις με υβριδική τεχνολογία, τις οποίες σημειωτέον θεωρεί ως το δυνητικό best-seller της νέας γενιάς του Compass.
Κρίνοντας από την γκάμα επιλογών των Peugeot 3008 και 5008, εφαλτήριο το νέο Compass αναμένεται να αποτελέσει ήπια υβριδική έκδοση που μένει να διαπιστωθεί να θα υιοθετήσει κινητήρα 1,2 ή 1,6 λίτρων. Θα ακολουθήσει plug-in υβριδική έκδοση με ισχύ κοντά στους 200 ίππους, ενώ τον πρώτο λόγο αναμένεται να έχουν οι ηλεκτρικές εκδόσεις που θα αξιοποιούν μπαταρίες 73 ή 98 kWh προσφέροντας διαμορφώσεις με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ και ισχύ από 213 έως 326 ίππους.