Το Rafale αποτελεί ένα από τα πιο γοητευτικά στιγμιότυπα της ολοένα αυξανόμενης και πληθυνόμενης γκάμα SUV… εποποιΐας της γαλλικής φίρμας, έχοντας ήδη γίνει γνωστό στις απλές υβριδικές εκδόσεις του που έχουν ήδη ξεκινήσει την πορεία τους σε ορισμένες αγορές της Ευρώπης. Πλέον το Rafale προσθέτει στο οπλοστάσιό του νέα έκδοση με plug-in υβριδική τεχνολογία και μεγαλύτερη ισχύ «στα μέτρα» της δεδομένα δυναμικής υπόστασής του ως ενός coupe SUV.

Ο λόγος για την έκδοση E-Tech 4×4 300 HP, όπως είναι η πλήρης ονομασία της με επίκεντρο ένα νέο plug-in υβριδικό σύνολο που εκτός από την ισχύ 300 ίππων εξασφαλίζει στο γαλλικό coupe SUV και τη δυνατότητα τετρακίνησης. Κεντρικό ρόλο στο σύνολο έχει ο γνωστός κινητήρας 1,2 λίτρου που εφοδιάζει και τις full-hybrid εκδόσεις E-Tech με τη διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση επωφελείται από νέο σύστημα υπερτροφόδοτησης το οποίο συνδυαστικά και με άλλες στοχευμένες βελτιώσεις αυξάνει την ισχύ του στους 150 ίππους και την ροπή του σε 230 Nm.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνδυάζεται στην συγκεκριμένη υλοποίηση με μια τριπλέτα ηλεκτρικών μοτέρ. Το πρώτο μοτέρ ισχύος 70 ίππων τοποθετείται και κινεί τον μπροστινό άξονα ενώ το δεύτερο με απόδοση 136 ίππων βρίσκεται στον πίσω άξονα. Το τρίτο πιο μικρό σε μέγεθος και ισχύ μοτέρ 36 ίππων ενσωματώνεται στο σύστημα μετάδοσης. Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω εξασφαλίζει στο Rafale εκτός από την ονομαστική ισχύ των 300 ίππων και τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα όντας έτσι κατά 2,5 δευτερόλεπτα ταχύτερο από την απλή υβριδική έκδοση.

Το σύνολο συμπληρώνεται από μια μπαταρία 22 kWh η οποία παρά το μικρό της μέγεθος εξασφαλίζει στο γαλλικό coupe SUV τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για διαδρομή έως 100 χλμ. με ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα. Επιπλέον με την μπαταρία φορτισμένη το Rafale PHEV εμφανίζει ιδιαιτέρως αποδοτικά μεγέθη σε ό,τι αφορά την κατανάλωση καυσίμου η οποία περιορίζεται σε μόλις 0,58 λίτρο/100 χλμ. Η διαδικασία επαναφόρτισης της μπαταρίας μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως 7,4 kW κάτι που σε χρόνο μεταφράζεται σε 2 ώρες και 55 λεπτά.

Σε οπτικό επίπεδο η έκδοση E-Tech 4×4 300 HP δεν διαφέρει ριζικά από τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του μοντέλου με τη διαφορά ότι το plug-in Rafale μπορεί να επιλεγεί και στην νέα κορυφαία έκδοση Esprit Atelier η οποία αποτελεί μια παραλλαγή της έκδοσης Esprit Alpine. Το νέο επίπεδο εξοπλισμού ξεχωρίζει εξωτερικά από την χαρακτηριστική γαλάζια απόχρωση Satin Summit Blue που συνδυάζεται με μαύρο spoiler και νέου σχεδιασμού τροχούς 21 ιντσών.

Η σημαντικότερη διαφορά όμως της έκδοσης Esprit Atelier είναι ότι διαθέτει διαφορετικές ρυθμίσεις πλαισίου από τις υπόλοιπες, διαθέτοντας διαφορετικά ρυθμισμένα αμορτισέρ, ελατήρια και νέες αντιστρεπτικές ράβδους μπροστά και πίσω. Επιπλέον εφοδιάζεται ως standard με σύστημα τετραδιεύθυνσης και επιπλέον προγράμματα που επιτρέπουν την παραμετροποίηση στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, δυναμικής ευστάθειας, το σύστημα διεύθυνσης και πέδησης επιτρέποντας μεγαλύτερη ευελιξία και δυναμισμό ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις. Το παζλ συμπληρώνουν σπορ ελαστικά Conti αλλά και η παρουσία μιας κάμερας που τροφοδοτεί με δεδομένα το σύστημα διαχείρισης της αυτόματα ρυθμιζόμενης ανάρτησης.