Το «Rebranding – Alexis Tsipras» θα ήταν ο τίτλος της ημέρας αν δεν υπήρχε η πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης, εκτιμά ο ΒΗΜΑτοδότης.

Η φωτογραφική μηχανή (ή το κινητό) ενός επιβάτη αεροπλάνου «έπιασε» στα πράσα τον πρώην πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, να διαβάζει ένα κείμενο με τον παραπάνω τίτλο, της γνωστής διαφημιστικής εταιρείας Publicis Communications.

Το νέο προφίλ Τσίπρα

Ταξιδεύοντας σε οικονομική θέση, άνετος και ξένοιαστος, φορώντας πλέον γυαλιά πρεσβυωπίας, ο κ. Τσίπρας ήταν απορροφημένος στο κείμενο αυτό, το οποίο προφανώς θα του έλεγε πώς να φτιάξει από την αρχή το προφίλ του. Πώς θα ξαναφτιάξει το… brand Τσίπρας. Κι αν μη τι άλλο, ο πρώην πρωθυπουργός δείχνει ξεκάθαρα ότι θέλει να επιστρέψει στην ενεργό πολιτική.

Η πολιτική ανάσταση Τσίπρα

Αλλιώς γιατί να ζητήσει να του φτιάξουν μια έκθεση η οποία τον συμβουλεύει τι πρέπει να κάνει για την πολιτική του… ανάσταση;  Είναι σίγουρο ότι όταν βγήκε στη δημοσιότητα αυτή η είδηση κάποιοι δεν θα αισθάνθηκαν καθόλου άνετα στην Κουμουνδούρου, εκτιμά ο ΒΗΜΑτοδότης. Αλλά και στη Θήβα όπου υπηρετεί τις τελευταίες του ώρες ο Στέφανος Κασσελάκης.