Επιφυλακτικός εμφανίστηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για το επίδομα Πάσχα σε αιφνιδιαστική επίσκεψη που έκανε σε σούπερ μάρκετ στη Λένορμαν.

Σε συνέντευξη που έδωσε στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του ANT1 αν θα δοθεί το βοήθημα σε ευπαθείς ομάδες, ενόψει του Πάσχα, ο κ. Μητσοτάκης τόνισε ότι δεν μπορεί να πει απολύτως τίποτα για το θέμα.

«Δεν είμαι σε θέση αυτή τη στιγμή να πω απολύτως τίποτα για πρόσθετη δημοσιονομική στήριξη, διότι – όπως καταλαβαίνετε – είμαστε στην αρχή ακόμα της χρονιάς και πρέπει να υλοποιήσουμε τον προϋπολογισμό χωρίς καμία απολύτως παρέκκλιση» είπε ο πρωθυπουργός.

Και συνέχισε: «Αλλά πιστεύω ότι και ο υπουργός γνωρίζει πολύ καλά ότι όσον αφορά στο πασχαλινό τραπέζι αλλά και το τραπέζι της Σαρακοστής θα γίνουν τα δέοντα, έτσι ώστε να πετύχουμε όσο το δυνατόν καλύτερες τιμές, σε συνεργασία με τους προμηθευτές, με τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Ώστε το τραπέζι της Σαρακοστής αλλά και το τραπέζι του Πάσχα να είναι ένα τραπέζι χαράς και γιορτής και όχι ένα τραπέζι μεγάλης οικονομικής επιβάρυνσης, ειδικά για τα ασθενέστερα νοικοκυριά».

«Αναγνωρίζουμε τη μεγάλη δυσκολία των ελληνικών νοικοκυριών»

«Σημαντικό βήμα» χαρακτήρισε τις μειώσεις τιμών ο Κυριάκος Μητσοτάκης λέγοντας ότι η μάχη κατά της ακρίβειας δεν σταματά. «Είμαστε στη μέση μιας μεγάλης προσπάθειας. Νομίζω ότι έχει γίνει ένα σημαντικό βήμα. Όπως γνωρίζετε, έχουμε νομοθετήσει και τις καθαρές τιμές όσον αφορά τα νωπά προϊόντα, πιστεύω ότι κι εκεί θα έχουμε σύντομα αποτελέσματα» είπε.

«Όπως είχα την ευκαιρία να σας πω και πριν, αυτή η μάχη κατά της ακρίβειας είναι προφανώς μία μάχη συνεχιζόμενη. Αναγνωρίζουμε απόλυτα τη μεγάλη δυσκολία των ελληνικών νοικοκυριών να αντιμετωπίσουν αυτό το διαρκές και επίμονο κύμα του πληθωρισμού, γι’ αυτό και παρεμβαίνουμε. Και θα έλεγα ότι παρεμβαίνουμε, κ. Παπαδάκη και κα Αναστασοπούλου, με τρόπο δραστικό και με τρόπο που τελικά ο καταναλωτής ο ίδιος να μπορεί να διαπιστώσει την αποτελεσματικότητα των πολιτικών μας» επισήμανε.

«Βέβαια, πρέπει να συνυπολογίσουμε και το γεγονός ότι όταν βλέπουμε τις συνολικές δαπάνες του νοικοκυριού, δεν μιλάμε μόνο για το σούπερ μάρκετ. Μιλάμε, παραδείγματος χάρη, και για την ενέργεια. Εκεί βλέπετε ότι η παρέμβαση την οποία κάναμε με τα τιμολόγια διαφορετικού χρώματος είχε ουσιαστικό αποτέλεσμα: υπάρχει μια σημαντική αποκλιμάκωση των τιμών ηλεκτρικής ενέργειας που προσεγγίζει και τα επίπεδα προ κρίσης.

Κατά συνέπεια, αντιμετωπίζουμε συνολικά αυτό που αποκαλούμε «καλάθι του νοικοκυριού», τις δαπάνες δηλαδή του νοικοκυριού, έτσι ώστε να μπορούμε να παρεμβαίνουμε, όπου μπορούμε, προς όφελος τελικά του καταναλωτή» ανέφερε.