Πιστή στην υπόσχεσή της, η γερμανική φίρμα προσέφερε από την έκθεση του CES στο Las Vegas, ένα νέο «update» από την ηλεκτρική παραλλαγή του εμβληματικού off-roader της, EQG.

Aν και η Mercedes δεν έχει ακόμα ανακοινώσει επισήμως την χρονική στιγμή της πρεμιέρας της EQG, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι αυτή βρίσκεται πολύ κοντά με δεδομένη την κάτι παραπάνω πληθωρική εμφάνιση του ηλεκτρικού off-roader στο Las Vegas και της διαφήμισης των δυνατοτήτων του.

Αναλυτικότερα, εκτός από την εθιμοτυπική παρουσία ενός καμουφλαρισμένου πρωτότυπου στην τεχνολογική έκθεση του CES, η γερμανική φρόντισε να φέρει μαζί της στο Las Vegas ουκ ολίγα πρωτότυπα τα οποία επιδόθηκαν σε μια επίδειξη… δεξιοτεχνίας στο διάσημο Las Vegas Strip, ένα τμήμα του οποίου η Mercedes έκλεισε προκειμένου να δείξει για μια ακόμα φορά μια ιδιαιτερότητα της ηλεκτρικής G-Class.

O λόγος για τη λειτουργία G-turn η οποία «οφείλεται» στην παρουσία τεσσάρων ηλεκτρικών μοτέρ τα οποία εξοπλίζουν την EQG. Aυτά με τη σειρά τους επιτρέπουν σε κάθε τροχό, ακόμα και σε αυτούς που βρίσκονται στον ίδιο άξονα, να περιστρέφονται με αντίθετη φορά, δίνοντας στην EQG την δυνατότητα να πραγματοποιεί επιτόπου στροφές  έως και 720 μοίρες.

Πέρα από την φαντασμαγορική πλευρά του πράγματος η συγκεκριμένη λειτουργία θα μπορούσε να αποδειχθεί ιδιαιτέρως χρήσιμη με δεδομένο τον όγκο της G-Class αλλά και εφόσον οι εκτός δρόμου περιηγήσεις της την οδηγήσουν σε κάποιου είδους αδιέξοδο.

Πλην της νέας λειτουργίας, αυτό που επίσης καθίσταται σαφές με την νέα εμφάνιση της EQG είναι ότι σχεδιαστικά δεν θα διαφέρει, παρά μόνο ως προς τα «απαραίτητα», σε σχέση με αυτό που έχει καταγραφεί στο συλλογικό ασυνείδητο ως G-Class, διατηρώντας την χαρακτηριστικά τετραγωνισμένη όσο και επιβλητική σιλουέτα της. Εξαίρεση από τον συγκεκριμένο κανόνα θα αποτελούν η νέα κλειστή γρίλια, οι ανασχεδιασμένοι με πιο αεροδυναμικούς όρους προφυλακτήρες και ένα σετ αντίστοιχου ύφους τροχοί.

Όπως επίσης έχει τονίσει η γερμανική φίρμα, σε αντίθεση με την ευρεία γκάμα των υπόλοιπων ηλεκτρικών μοντέλων της, η EQG δεν θα έχει ως αφετηρία μια νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική, αλλά μια τροποποιημένη εκδοχή του πλαισίου σκάλας όπου βασίζεται η συμβατική έκδοχή της προκειμένου να διατηρήσει τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα της και τις off-road ικανότητες με τις οποίες είναι συνυφασμένη και στη νέα ηλεκτρική εποχή της.

Εκτός από το κουαρτέτο των μοτέρ με τα οποία θα εξοπλίζεται συνδυαστικά με δύο κιβώτια που θα συμβάλλουν στην βελτιστοποίηση της διαχείρισης της ροπής αναλόγως με τις απαιτήσεις κα την περίσταση, η EQG αναμένεται να εφοδιάζεται με την μπαταρία των 108,4 kWh που εξοπλίζει και το EQS SUV, ενώ στα χαρακτηριστικά της δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία της Hyperscreen που έχουμε δει ήδη στις EQS και EQE SUV.