Tα διαμάντια μπορεί να είναι παντοτινά, ωστόσο όταν πρόκειται για αυτοκίνητα, ακόμα και για τετράτροχα που βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας με ονομασία που παραπέμπει σε διαμάντι, οι νόμοι της προϊοντικής ανανέωσης, αν και εφαρμόζονται με πιο βραδείς ρυθμούς, ισχύουν εξίσου.

Με δεδομένο λοιπόν ότι πλέον έχουν περάσει σχεδόν έξι χρόνια από την στιγμή που πρωτοεμφανίστηκε η Cullinan, η RR ετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή της η οποία με βάση τις πρώτες σχετικές εικόνες δείχνει να εξερευνά όσο και να ενισχύει την πιο «άγρια» πλευρά της.

Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό φαίνεται να έχει ανασχεδιαστεί το κατώτερο τμήμα της όψης της που αποτελεί μια μεγάλη απομάκρυνση από τα συνήθη σχεδιαστικά δεδομένα των Βρετανών και τοποθετεί στα άκρα τραπεζοειδείς εισαγωγές αέρα με κάθετα στοιχεία με επίκεντρο μια ακόμα εισαγωγή αέρα σε άλλο μοτίβο.

Ψηλότερα, το καμουφλάζ επιχειρεί να κρύψει αυτά που μάλλον θα πάρουν την μορφή ακόμα πιο λεπτών κεντρικών φωτιστικών σωμάτων σε συνδυασμό με νέας διάταξης LED ημέρας ενώ ο όγκος του ενδιάμεσου πάνελ αποκαλύπτει ότι δεν αναμένονται αλλαγές σε ό,τι αφορά την επιφάνεια της γρίλιας που θα μείνει αυτονόητα ίδια χωρίς βέβαια αν αποκλείονται αλλαγές στο φινίρισμά της.

Στο πίσω τμήμα διακρίνονται ακόμα μεγαλύτερες απολήξεις για την εξάτμιση που αναμένεται να συμπαρασύρουν και τη σχεδίαση του προφυλακτήρα. Την εικόνα συμπληρώνουν τροχοί που παραπέμπουν στην έκδοση Black Badge η οποία να σημειωθεί ότι είναι ιδιαιτέρως δημοφιλής ανάμεσα στις εκδόσεις της Cullinan.

Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν εικόνες από το εσωτερικό, δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι επεμβάσεις ψηφιακού περιεχομένου με την ανανεωμένη Cullinan να εναρμονίζεται με τις νεότερες εξελίξεις λογισμικού του ομίλου BMW.

Σε ό,τι αφορά την γκάμα κινητήρων δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία του V12 των 6,75 λίτρων αν και οφείλουμε να σημειώσουμε ότι υπάρχουν κάποιοι ψίθυροι που θέλουν την Cullinan να υιοθετεί κάποιου είδους υβριδικής τεχνολογίας χωρίς αυτό βέβαια να έχει επιβεβαιωθεί επισήμως.

Φωτογραφίες: Automedia