Πέντε σιδηροδρομικοί εργάτες σκοτώθηκαν στη βόρεια Ιταλία, αφού χτυπήθηκαν από τρένο την ώρα που εκτελούσαν νυχτερινές εργασίες συντήρησης, μετέδωσαν την Πέμπτη τα ιταλικά μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Ο Πάολο Μποντόνι, δήμαρχος του Μπραντίτσο, αναφερόμενος στο δυστύχημα, δήλωσε στο πρακτορείο ειδήσεων AGI ότι ένας εργαζόμενος στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης του περιέγραψε μια «ανατριχιαστική σκηνή, με ανθρώπινα μέλη σε μήκος 300 μέτρων». «Πρόκειται για μια τεράστια τραγωδία», είπε, προσθέτοντας ότι διεξάγεται έρευνα.

Η αστυνομία ανέφερε ότι το τρένο, το οποίο μετέφερε βαγόνια στη γραμμή Μιλάνο-Τορίνο και δεν εκτελούσε εμπορικά δρομολόγια, ταξίδευε με ταχύτητα 160 χιλιομέτρων την ώρα όταν, λίγο πριν από τα μεσάνυχτα, προσέκρουσε στην ομάδα που αντικαθιστούσε τμήματα της γραμμής κοντά στο Brandizzo, στα περίχωρα του Τορίνο, μετέδωσαν τα πρακτορεία ειδήσεων AGI και Ansa.

Δύο συνάδελφοι που εργάζονταν σε κοντινή απόσταση κατάφεραν να διαφύγουν, μεταξύ των οποίων και ο εργοδηγός. Ο μηχανοδηγός του τρένου υπέστη σοκ, αλλά κατά τα άλλα δεν έπαθε τίποτα, ανέφερε το Ansa.

«Ήμασταν στο μπαρ ακριβώς μπροστά από τον σταθμό όταν ακούσαμε έναν δυνατό θόρυβο, σαν ατύχημα, αλλά με κάτι να σέρνει κάτι άλλο πίσω του», δήλωσε μια γυναίκα από το Μπραντίζο στην εφημερίδα Corriere della Sera. Είπε ότι ο φίλος της έσπευσε να δει τι είχε συμβεί και ήρθε αντιμέτωπος με μια τρομακτική σκηνή. «Τώρα βρίσκεται σε κατάσταση σοκ», είπε η γυναίκα.

Η RFI, η οποία διαχειρίζεται το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ιταλίας, επιβεβαίωσε τους πέντε θανάτους σε ανακοίνωσή της προς τα πρακτορεία ειδήσεων και δήλωσε ότι διεξάγεται έρευνα.

Εξέφρασε τη «βαθιά της θλίψη για ό,τι συνέβη και εκφράζει τα συλλυπητήριά της στις οικογένειες των νεκρών εργαζομένων».

«Οι διασώστες μου είπαν ότι έγιναν μάρτυρες μιας ανατριχιαστικής σκηνής, με ανθρώπινα μέλη διασκορπισμένα σε απόσταση 300 μέτρων», δήλωσε ο Μποντόνι στην Corriere della Sera. «Δεν αποκλείεται να υπήρξε λάθος στην επικοινωνία μεταξύ της ομάδας που βρισκόταν στο σημείο και εκείνων που έπρεπε να συντονίσουν τις εργασίες στις γραμμές. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να περιμένουμε το αποτέλεσμα των ερευνών».

Και πρόσθεσε: «Δεν ξέρω αν τα 160 χλμ/ώρα είναι η σωστή ταχύτητα για ένα τρένο που περνάει μέσα από έναν σταθμό. Είναι κάτι για το οποίο αναρωτιέμαι ως πολίτης».

Πηγή: Cuardian