«Μακάρι η όπερα και η κλασική μουσική να είχαν πιο εξέχουσα θέση στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Κατά τις δεκαετίες του ’60 και του ’70 οι λυρικοί τραγουδιστές ήταν συχνά καλεσμένοι σε τηλεοπτικές εκπομπές, μάλιστα κάποιοι εξ αυτών, όπως η υψίφωνος Ανελίζε Ροτενμπέργκερ και ο βαρύτονος Χέρμαν Πράι, είχαν δικές τους εκπομπές. Επίσης, έχω την εντύπωση πως τα παιδιά και οι νέοι πήγαιναν συχνότερα σε παραστάσεις όπερας και σε συναυλίες μαζί με τους γονείς τους και με τους παππούδες τους, ήταν μέρος της καθημερινής οικογενειακής ζωής τους. Σήμερα αυτό, η παρακολούθηση μιας παράστασης, θεωρείται κάτι το σπέσιαλ, το ξεχωριστό».

Ο 52χρονος σταρ της όπερας  εκφράζει την αγωνία του για το μέλλον του λυρικού θεάτρου.

Στο ΒΗΜΑgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», ο Κοσμάς Βίδος παρουσιάζει μια συνέντευξη με τον διάσημο γερμανό τενόρο, τον διαπρεπέστερο της γενιάς του, με αφορμή την επικείμενη άφιξή του στη χώρα μας. Ο Κάουφμαν έρχεται ξανά στην Ελλάδα (παλαιότερα είχε εμφανιστεί στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών), αυτή τη φορά για να ερμηνεύσει μερικές από τις δημοφιλέστερες άριες των Βέρντι, Πουτσίνι, Μπιζέ, Μασκάνι, Μασνέ και Τζορντάνο στην πρώτη εμφάνισή του στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, υπό τη συνοδεία της ορχήστρας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και με τον Γιόχεν Ρίντερ στο πόντιουμ.

Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»