Κορκίδης: Η αγορά επιστρέφει στην κανονικότητα με την κατάργηση των SMS

Η επιστροφή των καταναλωτών στα εμπορικά καταστήματα, χωρίς περιορισμούς, οριοθετεί την ελεύθερη λειτουργία της αγοράς σε μια νέα κανονικότητα, σημείωσε σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Βασίλης Κορκίδης

Η επιστροφή των καταναλωτών στα εμπορικά καταστήματα, χωρίς περιορισμούς, οριοθετεί την ελεύθερη λειτουργία της αγοράς σε μια νέα κανονικότητα, σημείωσε σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Βασίλης Κορκίδης.

Ο κ. Κορκίδης τόνισε ότι η κατάργηση των click away και click inside στο λιανεμπόριο και, συνεπώς, μια πιο ελεύθερη επιστροφή στην κανονικότητα για τους καταναλωτές, γεννά ένα αίσθημα αισιοδοξίας στους ανθρώπους της αγοράς και ο εμπορικός κόσμος βεβαιώνει ότι «θα συνεχίσει να τηρεί με μεγάλη προσοχή, όπως άλλωστε έχει ήδη αποδείξει, τα μέτρα υγειονομικής προστασίας στους επαγγελματικούς χώρους».

Η δήλωση του Βασίλη Κορκίδη:

«Μπορεί το λιανεμπόριο να ξεκίνησε να λειτουργεί σταδιακά πριν 40 ημέρες, αλλά κάθε εβδομάδα ήταν και μία νέα άσκηση ετοιμότητας για την επόμενη. Η μέχρι τώρα εμπορική κίνηση στις αγορές της Αττικής, ήταν χαμηλότερη των προσδοκιών, αφού οι περισσότεροι καταναλωτές περιμένουν μια αισθητή μείωση των κρουσμάτων, για να νιώσουν ασφαλείς και να επισκεφτούν δια ζώσης καταστήματα και εμπορικά κέντρα.

Οι πολίτες που δεν έχουν ακόμα εμβολιαστεί πλήρως, σωστά συνεχίζουν να δείχνουν επιφυλακτικότητα στο να επισκέπτονται τα μαγαζιά, αλλά και να μετακινούνται με μέσα μαζικής μεταφοράς στο Λεκανοπέδιο. Από την άλλη, βεβαίως, πολλοί περίμεναν να αρθούν τα ανασταλτικά μέτρα, ώστε να αποφύγουν τις δυσκολίες εύρεσης και δοκιμής προϊόντων, τη χρονοβόρα διαδικασία αλλαγής και επιστροφής, καθώς και τη δυσχέρεια στις ηλεκτρονικές πληρωμές.

Η ημέρα ελευθερίας της λιανικής και της επαναλειτουργίας πολλών επαγγελμάτων, ήρθε και έφερε μαζί μια βελτίωση των προσδοκιών για αύξηση της κατανάλωσης στο σύνολο της αγοράς στην Αττική, το επόμενο διάστημα. Πρέπει πάντως να αναγνωρίσουμε, ότι στα πολύ δύσκολα, οι «εφευρέσεις» των click away και click inside έκαναν τη δουλειά τους και όποτε χρειάστηκαν ήταν χρήσιμα εργαλεία για μια έστω «υβριδική» λειτουργία, αντί για κλειστά μαγαζιά.

Εύχομαι, τέλος, μαζί με τα SMS και πολλά άλλα μέτρα να περάσουν στην «σφαίρα» των αναμνήσεων μιας εποχής, που όλοι θέλουμε να αφήσουμε πίσω χάρη στους εμβολιασμούς.

Οι έμποροι της λιανικής, στην κυριολεξία πλέον, μπορούν να πουν στους πελάτες τους «Ανοίξαμε και σας περιμένουμε!»».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk