«Κανόνι» για τον μεγαλύτερο αερομεταφορέα της Λατινικής Αμερικής

Στις ΗΠΑ, η προσφυγή στο Άρθρο 11 επιτρέπει σε μια εταιρία που δεν μπορεί να πλέον να καλύψει τις οικονομικές υποχρεώσεις της να αναδιαρθρωθεί τελώντας σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές της.

Πτώχευση κήρυξε ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Λατινικής Αμερικής LATAM Airlines Group στις ΗΠΑ, καθώς δεν κατάφερε να καλύψει τις οικονομικές του υποχρεώσεις ύστερα από τη βουτιά που κατέγραψαν οι δραστηριότητές του λόγω της πανδημίας του κοροναϊού αλλά θα συνεχίσει προς το παρόν να εκτελεί τις λίγες αεροπορικές συνδέσεις που είναι ήδη προγραμματισμένες.

«Εφαρμόσαμε μια σειρά από δύσκολα μέτρα για να αμβλύνουμε τον αντίκτυπο αυτής της πρωτόγνωρης αναταραχής στη βιομηχανία, αλλά εν τέλει αυτή η πορεία αποτελεί την καλύτερη επιιλογή», ανέφερε σε ανακοίνωση ο διευθύνων σύμβουλος της LATAM Ρομπέρτο Άλβο.

«Ο όμιλος LATAM και οι συνδεόμενες με αυτόν εταιρίες στη Χιλή, το Περού, τον Ισημερινό και την Κολομβία προχωρούν σε εθελοντική αναδιοργάνωση υπό την προστασία του Άρθρου 11 (του πτωχευτικού κώδικα) στις ΗΠΑ», πρόσθεσε ο Άλβο.

Η εταιρία, που ανακοίνωσε την περασμένη Τετάρτη μερική μόνο επανέναρξη των πτήσεών της τον Ιούνιο, διευκρίνισε ότι η απόφασή της δεν θα έχει κανένα άμεσο αντίκτυπο στις δραστηριότητες μεταφοράς επιβατών ή εμπορευμάτων.

Στις ΗΠΑ, η προσφυγή στο Άρθρο 11 επιτρέπει σε μια εταιρία που δεν μπορεί να πλέον να καλύψει τις οικονομικές υποχρεώσεις της να αναδιαρθρωθεί τελώντας σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές της.

Η LATAM είναι η μεγαλύτερη επιχείρηση που πέφτει θύμα της πανδημίας της κορονοϊού, ο οποίος παρέλυσε τα αεροπορικά ταξίδια, και ακολούθησε το παράδειγμα της κολομβιανής Avianca Holdings και της αυστραλιανής Virgin Australia Holdings ζητώντας προστασία από τους πιστωτές της καθώς προσπαθεί να αναδιαρθρώσει το χρέος της.

Τον Απρίλιο, η εταιρία μείωσε τις πτήσεις της κατά 95% και ανέστειλε το σύνολο των διεθνών συνδέσεών της λόγω της πανδημίας του κοροναϊού.

Στα μέσα Μαΐου, η LATAM ανακοίνωσε την απόλυση 1.400 εργαζομένων στις μονάδες της στη Χιλή, την Κολομβία, τον Ισημερινό και το Περού, μια απόφαση που ήρθε να προστεθεί στο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου για περίπου 800 υπαλλήλους.

Ο αερομεταφορέας, που γεννήθηκε από τη συγχώνευση της χιλιανής LAN και της βραζιλιάνικης TAM, κανονικά εξυπηρετεί 145 προορισμούς σε 26 χώρες. Έως πρότινος είχε πάνω από 42.000 υπαλλήλους και υπό κανονικές συνθήκες εκτελεί 1.400 πτήσεις κάθε μέρα, μεταφέροντας πάνω από 74 εκατ. επιβάτες τον χρόνο.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

Κόσμος
Σίβυλλα
  • Ερμής… νέας εποχής Μια σταγόνα από τη ροζ Churchill σαμπάνια κύλισε στα χειροποίητα Berlutti παπούτσια του Φίφη Δελμούζου-Κασσανδρή. Ο μεγαλοβιομήχανος, χρυσός κληρονόμος,... ΣΙΒΥΛΛΑ
Helios Kiosk