Ήταν καλοκαίρι του 2011. Ο τότε υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Ραγκούσης, προωθούσε το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ταξί.

Ως απάντηση οι ιδιοκτήτες των ταξί πραγματοποιούσαν συνεχόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις που παρέλυαν το κέντρο της Αθήνας και μπροστά από τις τηλεοπτικές κάμερες κυριαρχούσε ένα και μόνο πρόσωπο: Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος.

Πρόκειται για τον «απόλυτο ηγέτη του κλάδου των αυτοκινητιστών ταξί της χώρας». Έτσι, τουλάχιστον, τον περιγράφει το Δελτίο Τύπου του Συνδέσμου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) το 2017, μέσω του οποίου ανακοινώθηκε η άνετη επικράτηση του συνδυασμού του για πολλοστή φορά στις εκλογές του σωματείου. Και η αλήθεια είναι πως, ο θερμόαιμος συνδικαλιστής που δεν στρογγυλεύει τις δηλώσεις του με αποτέλεσμα πολλοί αντίπαλοι του να τον κατηγορούν και ως «γραφικό», είναι αναμφισβήτητα ο de facto ηγέτης των ταξιτζήδων.

Κατ’ άλλους είναι ό,τι πιο λούμπεν υπάρχει στο χώρο του συνδικαλισμού, ένας εκ των τελευταίων μιας γενιάς λαϊκιστών συνδικαλιστών που ξεκίνησε από τους Σταμουλοκολλάδες κι έφτασε στον Φωτόπουλο που μπούκαρε στη ΔΕΗ όποτε ήθελε ή στον Λουράντο των φαρμακοποιών που θα έκανε προεκλογικά κέντρα όλα τα φαρμακεία της Αθήνας.

Στέλεχος της ΝΔ

Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος ήταν κεντρικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας έχοντας αναλάβει τον ρόλο του αναπληρωτή γραμματέα για τους παραγωγικούς τομείς του κόμματος, υπό τον Γιώργο Σουφλιά. Εκπρόσωπος της λεγόμενης «λαϊκής δεξιάς» ο κ. Λυμπερόπουλος είχε άριστες σχέσεις με τον Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος μάλιστα τον αποκαλούσε «φίλο». Σήμερα, σχεδόν 8 μετά ο ίδιος άνθρωπος κατηγορεί με μανία τις προηγούμενες κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, στρέφεται κατά του Αντώνη Σαμαρά και εξαπολύει ακόμα και προσωπικές επιθέσεις κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη και πρωτοκλασάτων στελεχών του πρώην κόμματος του. Ταυτόχρονα, εμφανίζεται ως απευθείας συνομιλητής του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη. Και ως «κερασάκι στην τούρτα» φωτογραφίζεται αγκαλιά με τον Αλέξη Τσίπρα.

Δείτε τι είχε γράψει το Βήμα το 2011 για τη διαγραφή του Θύμιου Λυμπερόπουλου σε δημοσίευμα με τίτλο «Την πόρτα στον… φίλο Θύμιο έδειξε ο Σαμαράς»:

Το παρασκήνιο της διαγραφής

«Τρίτη και φαρμακερή» ήταν για τον κ. Λυμπερόπουλο, καθώς άλλες δυο φορές είχε φθάσει στα όρια της διαγραφής.

Την πρώτη φορά τον είχε καταδικάσει δημόσια ο κ. Μιχελάκης με εντολή του κ. Σαμαρά, όταν ο κ. Λυμπερόπουλος είχε πει σε συγκέντρωση των ιδιοκτητών ταξί ότι θα κλείνουν το δρόμο στον κ. Ραγκούση και τους βουλευτές που θα ψηφίσουν το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ταξί και μίλησε για «πολιτικό θάνατο» του υπουργού Υποδομών.

Τότε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ πήγε στα γραφεία της Ν.Δ. συναντήθηκε με τον κ. Μιχελάκη και του ξεκαθάρισε πως είναι απόφαση του κόμματος να μην γίνονται αποδεκτές τέτοιες ακραίες τοποθετήσεις και συμπεριφορές.

Ο δεύτερος γύρος της ρήξης των δύο πλευρών εκτυλίχθηκε μετά την δημόσια δήλωση του κ. Σαμαρά που καλούσε όσους κατεβάζουν διακόπτες και με τις ακραίες κινητοποιήσεις τους βλάπτουν το κοινωνικό σύνολο, να μην ψηφίσουν την ΝΔ στις επόμενες εκλογές. Ο κ. Λυμπερόπουλος τότε προανήγγειλε την παραίτηση του αλλά τελικά έκανε πίσω.

Την επομένη, ενοχλημένος και πάλι ζήτησε συνάντηση από τον πρόεδρο της ΝΔ ο οποίος του ξεκαθάρισε ότι σε ένα υπεύθυνο και σοβαρό κόμμα δεν χωρούν ακρότητες και ως τα δίκαια αιτήματα κάθε επαγγελματικής τάξης δεν μπορεί να διεκδικούνται εις βάρος του κοινωνικού συνόλου.

Το ποτήρι ξεχείλισε χθες βράδυ μετά τα όσα είπε για τον κ. Σπυρόπουλο. «Η απόφαση του προέδρου της ΝΔ ήταν «μονόδρομος» έλεγαν συνεργάτες του κ. Σαμαρά, αν και αναγνώριζαν ότι δεν ήταν μια εύκολη ή ανέξοδη απόφαση για τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, καθώς ο κ. Λυμπερόπουλος υπήρξε ένας από τους θερμούς υποστηρικτές της εκλογής του στην προεδρία της ΝΔ.

Εκτιμήσεις και αναλύσεις

Πολλοί βουλευτές της Ν.Δ. λένε ότι έπρεπε από καιρό να τον διαγράψει, ενώ άλλοι λένε ότι το διαζύγιο των δυο πλευρών, το οποίο χαρακτηρίζουν «συναινετικό», εξυπηρετεί και την ηγεσία του κόμματος και τον κ. Λυμπερόπουλο.

Εξάλλου η θέση της Ν.Δ. για την απελευθέρωση τού κλάδου των ΤΑΞΙ δεν αλλάζει, απλά λόγων των ακραίων κινητοποιήσεων από πολλές κοινωνικές ομάδες και της στάσης του κ. Λυμπερόπουλου επελέγη η διαγραφή, ως κίνηση
διαφοροποίησης από τέτοιες συμπεριφορές.

Παράλληλα ο κ. Σαμαράς στέλνει ένα μήνυμα και στην κοινωνία, αλλά και σε διάφορα συστήματα, ότι δεν είναι λαϊκιστής και διαγράφει και δικά του στελέχη, που τον στήριξαν με πάθος.

Ουσιαστικά δεν ήθελε να ακυρώσει τα όσα λέει το τελευταίο διάστημα και να εξασθενήσει η ρητορική του, κλείνοντας το μάτι στις συντεχνίες ή αδιαφορώντας για τους…«εκτροχιασμούς» και των γαλάζιων συνδικαλιστών.

Πριν ένα μήνα στη ΔΕΘ ο κ. Σαμαράς απαντώντας σε ερώτηση για τη συμπεριφορά του κ. Λυμπερόπουλου, τον διαχώρισε από την κατηγορία των υπολοίπων του κρατικοδίαιτου συνδικαλισμού (π.χ. ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ) και είπε ότι είναι πρόεδρος σωματείου ελευθέρων επαγγελματιών.

Βέβαια, παρά και την πίκρα του κ. Λυμπερόπουλου –που εμφανίστηκε χθες βράδυ απογοητευμένος και με επικριτική διάθεση για την ηγεσία του κόμματος- η διαγραφή τον απελευθερώνει να κάνει το αντάρτικό του, χωρίς να το χρεώνεται η Ν.Δ. και να τη φθείρει.

Με αυτό τον τρόπο εξυπηρετείται και η Ν.Δ. που μπορεί άνετα πλέον να καυτηριάζει τη στάση των «πράσινων» συνδικαλιστών, χωρίς να μπορεί εύκολα κανείς να της πει ότι υποκινεί κινητοποιήσεις, από τη στιγμή που διέγραψε το βασικό της στέλεχος που πρωτοστατούσε στις αντικυβερνητικές διαδηλώσεις.

«Ανεξήγητη στάση της ηγεσίας»

Ενοχλημένος ο κ. Λυμπερόπουλος δεν μπορούσε από την πρώτη στιγμή να κατανοήσει το λόγο της διαγραφής του και με δηλώσεις του σε τηλεοπτικό σταθμό (extra3) είπε ότι είναι ακατανόητη.

Μάλιστα αναφέρθηκε στην κοινωνική έκρηξη που υπάρχει, υποστηρίζοντας ότι δεν μπορεί το κόμμα να μην κατανοεί τι γίνεται στην κοινωνία και να παίρνει τέτοιες αποφάσεις.

Ο κ. Λυμπερόπουλος, μάλιστα επιβεβαίωσε αυτό που είχε δημοσιεύσει και το Βήμα τον περασμένο Αύγουστο, ότι είχε υποβάλλει την παραίτησή του για να διευκολύνει τη Ν.Δ., και είπε ότι παρά το γεγονός ότι πολλές φορές ήθελε να αποχωρήσει από τη θέση του αναπληρωτή γραμματέα παραγωγικών τάξεων του κόμματος, δεν τον άφηναν.

Η αγκαλιά με τον Τσίπρα και οι δικαιολογίες

Στη συνέχεια σε μια προσπάθεια να δικαιολογήσει τις πράξεις του, μιλώντας στο One Channel είπε ότι τα κάνει όλα… για να σώσει τα ταξί.

«Πήγα στο Αιγάλεω γιατί υπάρχουν δύο επιλογές για μένα: Η Νέα Δημοκρατία του Μητσοτάκη με το Διεθνές Ταμείο και ο Αλέξης Τσίπρας και το Ευρωπαϊκό Δίκαιο» είπε, μιλώντας στην εκπομπή One Talk του Δημήτρη Μανιάτη, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, παραθέτοντας τους λόγους για τους οποίους βρέθηκε στην ομιλία του Αλέξη Τσίπρα.

Όπως ανέφερε, αν καταλάβει η κοινωνία τη διαφορά αυτή, ο Αλέξης Τσίπρας «πρέπει να κάνει πάρτι στις εκλογές».

Την ίδια ώρα, ο ίδιος δήλωσε πως έχει αποδείξει στον κλάδο ότι είναι σταθερός στις απόψεις του και τις αξίες του διαχρονικά, κάνοντας λόγο για επίθεση εκ μέρους της ΝΔ κατά του ιδίου φτιάχνοντας παράταξη εναντίον του στον κλάδο. Συνέχισε δε την κριτική του προς το πρόσωπο του προέδρου της ΝΔ, λέγοντας πως «δυστυχώς ο κ. Μητσοτάκης έχει αυτοκτονικές τάσεις» στην πολιτική σκηνή, ενώ «μισεί όσους δεν συμφωνούν μαζί τους».

Ερωτώμενος αν θα μπορούσε να θέσει υποψηφιότητα στις εκλογές με τον ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Λυμπερόπουλος τόνισε πως «αν δω ότι χρειάζεται -για να μη βγει ο Μητσοτάκης- να παρασύρω τον κόσμο προκειμένου να σώσω το επάγγελμά μου, τότε θα το σκεφτώ».

Η μάχη κατά της Uber και της Beat…

Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος διαγράφηκε το 2011 από την Νέα Δημοκρατία. Όμως το «μέτωπο» κατά της Uber και της Beat που έχει ανοίξει ο ίδιος ήδη από το 2014 ήταν και ο συνδετικός κρίκος με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και αυτό που τον έκανε να σπάσει οριστικά τους δεσμούς του με την Νέα Δημοκρατία.

Ο πρόεδρος των ταξιτζήδων πολεμά με φανατισμό τις εταιρείες διαμεσολάβησης ταξί και τις «πειρατικές» όπως τις ονομάζει υπηρεσίες που προσφέρουν.

Από την οργή του κ. Λυμπερόπουλου δεν γλυτώνει κανείς, ούτε οι οδηγοί που συνεργάζονται με την υπηρεσία τους οποίους χαρακτηρίζει «Ιούδες Ισκαριώτες», αλλά ούτε και τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας που υποστηρίζουν την Uber, όπως η Ντόρα Μπακογιάννη, ο Κώστας Κυρανάκης και ο Κωστής Χατζηδάκης ούτε και ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Μάλιστα ο κ. Λυμπερόπουλος δεν δίστασε να φέρει και ταξί έξω από τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας.

Και βέβαια οι σκληρές δηλώσεις πέφτουν βροχή είτε μπροστά στις κάμερες είτε στα κοινωνικά δίκτυα:

«Ταξιτζήδες που συνεργάζονται με την uber αποτελούν εχθρό του κλάδου. Είμαστε υποχρεωμένοι να προστατεύσουμε χιλιάδες οικογένειες που ζουν από αυτό το επάγγελμα. Όσοι ταξιτζήδες προδίδουν το ταξί σαν σύγχρονοι Ιούδες »για τριάντα αργύρια» θέλουν κρέμασμα αλλά όχι σε συκιά στο Σύνταγμα» αναφέρει ανακοίνωση του ΣΑΤΑ το 2014.

«Η πηγή του κακού, με προσχεδιασμένη εισαγωγή της Uber στη χώρα μας, ήταν από τον Κωστή τον Χατζηδάκη» έλεγε ο κ. Λυμπερόπουλος σε συνέντευξή πριν από δύο μήνες «Από κει και ύστερα, έχουμε Κυρηνάκη, Μητσοτάκη και Ντόρα να κάνουν επαφές με το γενικό διευθυντή της Uber, να βγαίνουν και να λένε δημόσια «γιατί να μην δουλέψει και το ΙΧ να βγάλει ένα μεροκαματάκι’ και την αποκορύφωση από πλευράς ΠΑΣΟΚ, να πηγαίνει η Καΐλή στην ΕΕ και να απαιτεί από το Ευρωκοινοβούλιο να βγάλει Οδηγία να αφήσουν ελεύθερη την Uber με τα ΙΧ, την παράνομη εταιρεία της διαπλοκής, που κλέβει τους πόρους από κάθε χώρα, να δουλέψει».

Από τα πυρά του Θύμιου Λυμπερόπουλου δεν γλυτώνει ούτε η Beat (πρώην Taxibeat) την οποία κατηγορεί ότι θησαυρίζει από τον μόχθο των ταξιτζήδων και στρέφεται κυρίως κατά την πρακτική της αξιολόγησης των οδηγών που εφαρμόζει η υπηρεσία. Παλαιότερη ανάρτηση του ΣΑΤΑ στο Facebook μιλώντας για τον ιδρυτή της Taxibeat Νίκο Δρανδάκη έκανε λόγο για έναν άνθρωπο «που έβαλε σε κοινή θέα τους ταξιτζήδες για να επιλέγει ο πελάτης, όπως γίνεται με τις πόρνες στις βιτρίνες στα Red Lights, στο Άμστερνταμ…».

Ο κ. Λυμπερόπουλος εκμεταλλεύεται τη συγκυρία της απόφασης της βρετανικής κυβέρνησης να επανεξετάσει τη λειτουργία της Uber και μέχρι τότε να απαγορεύσει τη λειτουργία του συστήματος, το οποίο έχει μόνο ένα κοινό στοιχείο με το Τaxibeat (ότι ο πελάτης καλεί μέσω του κινητού τηλεφώνου του το πλησιέστερο διαθέσιμο για τη μεταφορά του όχημα) αλλά και τεράστιες και ουσιαστικές διαφορές.

Το Uber χρησιμοποιεί και ιδιώτες ιδιοκτήτες ΙΧ, που όταν έχουν χρόνο… κάνουν και τους ταξιτζήδες, ενώ το Τaxibeat λειτουργεί αποκλειστικά με επαγγελματίες ιδιοκτήτες και οδηγούς ταξί, οι οποίοι έχουν συνδεθεί και συνεργάζονται με την ηλεκτρονική πλατφόρμα. Στη Βρετανία, η επανεξέταση της Uber κρίθηκε αναγκαία για λόγους ασφαλείας (έλεγχος των αυτοκινήτων, επάρκεια των οδηγών κ.λπ), κάτι βεβαίως που δεν ισχύει για το σύστημα Τaxibeat, αφού χρησιμοποιεί εν ενεργεία επαγγελματίες ταξιτζήδες με οχήματα που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις.

Παρά ταύτα, ο κ. Σπίρτζης, υιοθετώντας όλα τα «επιχειρήματα» του κ. Λυμπερόπουλου, ισχυριζόταν παραπλανητικά το 2017 ότι ο υφιστάμενος νόμος αφήνει γκρίζες ζώνες ώστε «ορισμένες εταιρείες να δραστηριοποιούνται παραβατικά», υπονοώντας ευθέως την Τaxibeat.

Εξίσου, προκλητική ήταν και η αντίδραση του κ. Λυμπερόπουλου όταν η Uber ανακοίνωσε την διακοπή της λειτουργίας της στην Ελλάδα.

Χωρίς να κατονομάζει ούτε μία φορά την UBER ο Θύμιος Λυμπερόπουλος είπε «να μας γράφει».

«Ας καταλάβουν όλοι, ότι στη χώρα που γεννήθηκε η δημοκρατία, θα υπάρχουν πάντα άνθρωποι που θα την υπερασπίζονται και θα την τιμούν. Ο νόμος 4530/2018 είναι προάσπιση των οικονομικών συμφερόντων της χώρας μας και των Ελλήνων πολιτών. Και πιστώνεται στην κυβέρνηση και στην ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, τον κ. Σπίρτζη και τον κ. Μαυραγάνη. Όποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί ή δεν τον συμφέρει να τηρεί και να σέβεται τους νόμους της χώρας μας μπορεί να αποχωρεί και να μας γράφει…Δικαιοσύνη στην οικονομία και δικαίωση της εργασίας επεδίωξε -και το πέτυχε- μόνο η κυβέρνηση. Ουδείς από τα υπόλοιπα κόμματα. Κι αυτό δεν το ξεχνάμε» ανέφερε ολόκληρη η ανακοίνωση.

Μάλιστα, αυτή του η αντίδραση, αλλά και όλες οι πράξεις του πριν την απόφαση της εταιρίας να αποσυρθεί από τη χώρα, είχαν τότε μπει στο στόχαστρο της ελληνικής Twitterόσφαιρας.

«Εγώ έκλεισα τον Λαμπράκη, εσένα δεν θα κλείσω;»

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και μια συνέντευξη που παραχώρησε στο iefimerida.gr, ο ιδρυτής της καινοτόμου Beat.

Ο κ. Δρανδάκης μίλησε για τις απειλές που δεχόταν εξ αρχής και μάλιστα αποκάλυψε ότι κάτι αντίστοιχο είχε υποστεί και ο αείμνηστος ιδιοκτήτης του ΔΟΛ, Χρήστος Λαμπράκης, όταν είχε προσπαθήσει να δημιουργήσει μια νέα υπηρεσία.

Δείτε τι είχε πει τότε:

«Τον πρώτο καιρό, με έπαιρναν τηλέφωνο και με απειλούσαν, ανώνυμα. Μου έλεγαν ότι ο Λυμπερόπουλος έχει κλείσει τον Λαμπράκη, τον αείμνηστο Λαμπράκη, οπότε “εσένα θα σε διαλύσει”. Ξέρετε, είχε δοκιμάσει ο Λαμπράκης στο παρελθόν να ανοίξει μια εταιρεία μοτο-ταξί και τον είχε πάει ο Λυμπερόπουλος στα δικαστήρια και την είχε κλείσει την εταιρεία. Με απειλούσαν, μου έλεγαν “κλείσε τώρα την εταιρεία σου”. Διαρκώς μας έκαναν καταγγελίες, μας έστελναν το ηλεκτρονικό έγκλημα για να μας κατασχέσει τα μηχανήματα, που δεν πήραμε ποτέ πίσω, με αστήρικτες καταγγελίες», ανέφερε ο κ. Δρανδάκης, για να προσθέσει: «Εχουμε υποστεί ελέγχους, πολλούς, αλλά κατά βάση όταν είσαι καθαρός και νόμιμος δεν φοβάσαι τίποτα. Μπορούμε να πάμε να μηνύσουμε τον Λυμπερόπουλο γιατί είμαστε πεντακάθαροι».

Η αγωγή Δρανδάκη στον Λυμπερόπουλο

«Η αγωγή είχε να κάνει με τις ύβρεις που εξαπέλυσε εναντίον μου ο κύριος Λυμπερόπουλος. Το γεγονός ότι εξαπέλυσε τόσο ελεύθερα τέτοιες ύβρεις ήταν αποτέλεσμα του γεγονότος ότι ένοιωθε τόσο ισχυρός και ανέγγιχτος με το σκεπτικό ότι ”εγώ μπορώ να λέω ό,τι θέλω, όποτε θέλω”. Όταν όμως έχει ήδη αρχίσει να καταδικάζεται —η κοινή γνώμη έχει ήδη ξεσηκωθεί, κι όταν έρθουν οι πιθανές καταδικαστικές αποφάσεις από την δικαιοσύνη, νομίζω ότι τα πράγματα θα αρχίσουν να αλλάζουν σιγά-σιγά και να φανεί ότι δεν υπάρχουν ισχυροί και ανέγγιχτοι που μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν. Υπάρχουν κανόνες και όλοι θα παίζουμε με τους κανόνες του κράτους δικαίου».

Η «μάχη» κατά του «νεοφιλελευθερισμού»

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Λυμπερόπουλος είναι πολυγραφότατος. Είτε μέσα από την ιστοσελίδα του ΣΑΤΑ, είτε στα Social Media, είτε από την τακτική του αρθρογραφία στον Τύπο παρεμβαίνει στην πολιτική ζωή του τόπου.

Ο ίδιος δηλώνει ακόλουθος του «ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού» και φανατικός πολέμιος του «νεοφιλελευθερισμού» που σύμφωνα με τον ίδιο ακολουθούν τα τελευταία χρόνια το ΠΑΣΟΚ και η Νέα Δημοκρατία. Είναι βέβαια και κατά των Μνημονίων.

Στην αρθρογραφία του ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ στηρίζει την σημερινή κυβέρνηση και κατηγορεί όλες τις προηγούμενες:

«Ας αναλογιστεί κάποιος ποια Ελλάδα παρέλαβε το 2015 η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ; Τι άφησαν πίσω τους οι κυβερνήσεις Παπανδρέου, Σαμαρά, Παπαδήμου. Τα δεσμά που έχει αυτή η χώρα με την υπογραφή του πρώτου μνημονίου (κυρίως) και του δεύτερου στη συνέχεια; Ας αναλογιστεί κανείς τη μορφή που έχει σήμερα η Νέα Δημοκρατία και τότε εύκολα θα καταλάβει τι ακολουθεί… αν ο Κυριάκος Μητσοτάκης καταφέρει να “κλέψει” την εξουσία», έγραφε σε πρόσφατο άρθρο του για να προσθέσει λίγο πιο κάτω:

«Δεν είμαι αριστερός. Ποτέ δεν ήμουν και προφανώς δεν θα γίνω. Είμαι όμως ορκισμένος εχθρός του άκρατου νεοφιλελευθερισμού και κάθε μορφής μονοπωλίου, είτε αυτό είναι ιδιωτικό, είτε κρατικό. Δεν μπορώ να ανεχτώ την απόλυτη απαξίωση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας που παράγουν αυτές οι ακραίες ιδεολογίες».

Σε ένα άλλο άρθρο αναφέρει: «Σαράντα χρόνια στη Νέα Δημοκρατία έμαθα να είμαι δίπλα στην κοινωνία και να πιάνω τον παλμό της. Τους φόβους της, τις αγωνίες της, τις επιδιώξεις της. Αυτή τη Νέα Δημοκρατία γνώρισα, αυτήν αγάπησα, αυτήν υπηρέτησα και από αυτή δεν έφυγα ποτέ. Έφυγα από μια παράταξη, που εντελώς ξαφνικά εξελίχθηκε σε μηχανισμό υποστήριξης επιχειρηματικών συμφερόντων. Από μια παράταξη που διέγραψε εν μία νυχτί το παρελθόν της και την ιστορία της. Από ένα κόμμα που παραχάραξε την ιδεολογική του ταυτότητα, που κράτησε το όνομα για ψηφοθηρικούς λόγους, και σαν τσουβάλια προσπάθησε να μας πετάξει όλους στην καρότσα του άκρατου νεοφιλελευθερισμού».

Μπορεί, λοιπόν, οι κυβερνήσεις να έρχονται και παρέρχονται, ωστόσο ο… Θύμιος Λυμπερόπουλος μένει! Ο συνδικαλιστής-πατερούλης των ταξιτζήδων αποδεικνύεται ο πλέον ακλόνητος «θεσμός» στη χώρα.

Και αυτό γιατί από «γαλάζιος» γίνεται «πράσινος» εν ριπή οφθαλμού, μετά και πάλι «γαλάζιος» και τώρα… ανερυθρίαστα δεν διστάζει να γίνει «κόκκινος»! Και όλα αυτά… για το καλό των ταξί!