Νέο Toyota Yaris: Σημείο υβριδικής αναφοράς

Η Toyota δίνει έμφαση στην ουσία, αφήνει το περιτύλιγμα και εστιάζει την προσοχή της εκεί όπου έχει αναγνωρισθεί όσο καμία άλλη φίρμα, στην υβριδική τεχνολογία και στην γκάμα των κινητήρων που καλύπτει κάθε καύσιμο.

Η Toyota δίνει έμφαση στην ουσία, αφήνει το περιτύλιγμα και εστιάζει την προσοχή της εκεί όπου έχει αναγνωρισθεί όσο καμία άλλη φίρμα, στην υβριδική τεχνολογία και στην γκάμα των κινητήρων που καλύπτει κάθε καύσιμο. Το νέο Yaris λανσάρεται με τέσσερις διαφορετικούς κινητήρες, έναν υβριδικό, δύο βενζίνης και ένα ντίζελ, όλοι με προδιαγραφές Euro6. Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, όλοι οι κινητήρες έχουν περιορίσει τις εκπομπές CO2. Στο Yaris η Toyota ποντάρει πολλά. Μόνο για την τελευταία αναβάθμισή του η ιαπωνική φίρμα επένδυσε περίπου 90 εκατομμύρια ευρώ!

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα των 90 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει την υιοθέτηση 900 και πλέον νέων εξαρτημάτων για τη βελτίωση της σχεδίασης, των δυναμικών επιδόσεων και της ασφάλειας του αυτοκινήτου. Ο εξευρωπαϊσμός της σχεδίασης είναι άλλο ένα προσόν του μοντέλου που σχεδιάζεται στο στούντιο της Toyota στη Νότια Γαλλία. Και όπως φαίνεται, κάθε επένδυση στο νέο μοντέλο αποδίδει. Μόνο στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης από το 2011 που λανσαρίστηκε η τρίτη γενιά του μοντέλου, οι πωλήσεις ξεπέρασαν έως και πέρυσι τις 208.000 μονάδες. Το νέο Yaris διαθέτει πιο τολμηρό εσωτερικό, με νέες ταπετσαρίες και διάκοσμο, αναβαθμισμένα όργανα και χειριστήρια. Και στο μικρό ιαπωνικό μοντέλο το τεχνολογικό υπόβαθρο είναι πλήρες, με την κονσόλα να περιλαμβάνει τη νέα έγχρωμη οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών 4,2 ιντσών – στάνταρ από την έκδοση Active. Ακόμη μια φορά το Yaris είναι μοναδικό στην κατηγορία B με υβριδικό σύστημα κίνησης. Η χαμηλότερη κατανάλωση και οι μειωμένες εκπομπές ρύπων – από 75 γραμμάρια/χλμ. – είναι μερικές από τις βελτιωμένες επιδόσεις του Yaris.

Στην παλέτα των νέων κινητήρων σημειώνουμε και τον νέο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που αποδίδει 111 ίππους με ροπή 136 Nm. Βελτιωμένος είναι και ο 1.000άρης τρικύλινδρος κινητήρας στον οποίο οι μηχανικοί έχουν μειώσει τις εκπομπές CO2 (έχουν μειωθεί από 110 σε 99 γραμμάρια/χλμ.) ενώ ο ντίζελ κινητήρας 1,4 λίτρων καταναλώνει – σύμφωνα με το εργοστάσιο – 3,5 λίτρα/100 χλμ.

Toyota Safety Sense: στον βασικό εξοπλισμό
Το Toyota Safety Sense συμβάλλει στην αποφυγή ενός ατυχήματος ή περιορίζει τις συνέπειές του εάν είναι αναπόφευκτο. Το πακέτο περιλαμβάνει σύστημα προσύγκρουσης – Pre-Collision System με αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης – Autonomous Emergency Braking, αυτόματη ενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας φώτων – Automatic High Beam, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας – Lane Departure Alert και, σε μοντέλα πάνω από την έκδοση Live, αναγνώριση οδικής σήμανσης – Road Sign Assist.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk