Η Τζένιφερ Λώρενς η βραβευμένη με Oscar, πλέον ακριβοπληρωμένη star της εποχής μας κοιτάζει με αινιγματικό τρόπο τον φακό. Η πρωταγωνίστρια της διαφημιστικής καμπάνιας του οίκου Dior φοράει μπεζ πουλόβερ και κρατάει την δημοφιλή τσάντα του εμβληματικού brand με τα μαύρα logo. Στην άλλη φωτογραφία ντυμένη total black κάθεται σε λευκή δερμάτινη πολυθρόνα. Οι φήμες θέλουν την νεαρότατη ηθοποιό να προσθέτει πολλά-πολλά μηδενικά στον προσωπικό τραπεζικό της λογαριασμό κάθε φορά που ο Γαλλικός οίκος την «καλεί» να πάρει θέση μπροστά στον φακό για τις ανάγκες της νέας διαφημιστικής του εκστρατείας. Η Τζένιφερ φοράει τα ρούχα και επιλέγει τα αξεσουάρ του brand στην καθημερινότητά της. Όλα αποπνέουν την αίσθηση της πολυτέλειας. Φίνα πανάκριβα υλικά, λάμψη μια «αίσθηση» του vintage που παραπέμπει σε άλλες εποχές. Οι διαφημιστικές εκστρατείες την χειμερινή σαιζόν έχουν κάτι από την λάμψη του παρελθόντος. Όσο μάλιστα πλησιάζουν τα Χριστούγεννα το concept των φωτογραφίσεων αποκτάει αυτό που λέμε το «απόλυτο glamour». Η οικονομική κρίση μοιάζει…μακρινή έτσι όπως οι νεαρές καλλονές χαμογελούν ανάμεσα σε ογκώδη μπριγιάν πανάκριβες γούνες και κομψά outfits. Ο οίκος Cartier έχει τοποθετήσει πάνω στα κατακόκκινα δερμάτινα κουτιά του τα δαχτυλίδια Cactus. Κοσμήματα καμωμένα από «σκέτο» χρυσό ή με σμαράγδια και ρουμπίνια.

Η Max Mara τυλίγει τα μοντέλα της σε μπλε ελεκτρίκ γούνες. Μια γούνα για όλες αυτές τις συζύγους billionaires που επισκέπτονται τα δημοφιλή χιονοδρομικά spots «δένει» άψογα με το χαρακτηριστικό ογκώδες λευκό διαμάντι το οποίο πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του HARRY WINSTON.

Ο άνδρας με την… γούνα η νέα ξανθιά «Ωντρεϋ» τα ρολόγια-πεταλούδες

Ο άνδρας μοντέλο μυώδης εντυπωσιακός…λίγο brutal φοράει τα ρούχα του οίκου Moncler. Γούνινο πανωφόρι με κουκούλα. Ο νεαρός άνδρας έχει τυλίξει τα χέρια του γύρω από μια ολόγυμνη γυναίκα με μακριά κόκκινα μαλλιά! Ο οίκος Bvlgari επιμένει να συνδυάζει τα χρυσά μενταγιόν με μπριγιάν και ρουμπίνια.

Το κορίτσι του James Bond στο «Spectre» Λεά Σεϋντού δοκιμάζει τα νέα αρώματα Louis Vuitton. Συνοδεύει τα βραδινά της φορέματα με κοσμήματα του οίκου Chopard.

Ο μυθικός οίκος TIFFANY & CO επέλεξε για την διαφημιστική του καμπάνια ένα κορίτσι λεπτό, αιθέριο elegant. Είναι μια νεαρή γυναίκα πολύ chic. Ίσως όχι τόσο όσο η πρωταγωνίστρια της ταινίας «Breakfast at Tiffany’s» Ώντρεϋ Χέπμπορν.

Το φόρεμα είναι και πάλι μαύρο. Το κολιέ γύρω από το λαιμό γεμάτο με λευκά διαμάντια. Τα σκουλαρίκια του de GRISOGONO κλέβουν την παράσταση έτσι όπως ο φωτογράφος «ζουμάρει» στα λευκά και μαύρα διαμάντια. Έχουν σχήμα βεντάλιας.

Ο οίκος GRAFF δημιούργησε εξαιρετικά ρολόγια-για πολύ λίγους και εκλεκτούς-σε σχήμα πεταλούδας. Η πεταλούδα ανοίγει για να αποκαλύψει τους δείκτες. Τα ρολόγια είναι όλα καλυμμένα με πανάκριβα μπριγιάν. Ο φόντος της φωτογράφισης είναι black με μικρές εκρήξεις από εκτυφλωτικό ροζ. Ροζ πεταλούδες γύρω από τα μπριγιάν που η λάμψη τους τυφλώνει. O David Webb δημιουργεί σκουλαρίκια με λευκά διαμάντια σε σχήμα ρόμβου και σφαίρας. Τα συνδυάζει με κίτρινα και καφέ διαμάντια. Το μοντέλου του οίκου φοράει ογκώδη βραχιόλια από χρυσό και διαμάντια.

Η κρίση φέρνει τις… γυναίκες-πριγκίπισσες

Το κορίτσι του παγκοσμίως γνωστού οίκου γουναρικών Yves Salomon φοράει μια σπάνια λύγκς. Σε δύσκολες οικονομικά εποχές οι διαφημιστικές εκστρατείες μοιάζουν με ένα μεγάλο παραμύθι. Ίσως επειδή ο κόσμος θέλει να «ξεφύγει» μέσα από αυτές. Η καθημερινότητα φαντάζει λίγο πιο όμορφη και λαμπερή όταν τα κορίτσια και τα αγόρια χαμογελούν ή κοιτάζουν με έντονο αισθησιακό βλέμμα μέσα από τις διαφημιστικές εκστρατείες. Είναι γνωστό άλλωστε ότι οι διάσημοι σχεδιαστές μόδας σε εποχές έντονης οικονομικής κρίσης επιλέγουν να παρουσιάσουν ρούχα πολυτελή. Ρούχα με ακριβά υφάσματα περίτεχνα κεντήματα και ακριβές πέτρες. Ο οίκος Dolce & Gabbana μην ξεχνάμε ότι τα τελευταία χρόνια δημιουργεί συλλογές που κάνουν τις γυναίκες να μοιάζουν με πριγκίπισσες. Η Μόνικα Μπελούτσι και η Μπιάνκα Μπραντολίνι είναι οι καλύτερες επιλογές για να παρουσιάσουν τις νέες καμπάνιες ενός brand που εξακολουθούν να λατρεύουν οι γυναίκες σε ολόκληρο τον πλανήτη. Αν και τον φετινό χειμώνα ο επίσης Ιταλικός οίκος Gucci πρωταγωνιστεί στα όνειρα των γυναικών. Οι καμπάνιες με τις κίτρινες-ροζ γούνες τις ασορτί τσάντες και τα χρυσά σκαρπίνια τα «σπάνε» κυριολεκτικά. Τα ροζ γούνινα mules της Prada με τις πολλές πέρλες είναι απλά μοναδικά…

Η γλύπτρια Μάρα Καρέτσου στο Προεδρικό Μέγαρο

Πριν πολλά χρόνια η Μάρα Καρέτσου κυκλοφορούσε στο πολύβουο Μανχάτταν με τον διεθνούς φήμης συλλέκτη Αλέξανδρο Ιόλα, τον Άντι Γουόρχολ τον ιδιοκτήτη του μυθικού «Studio 54» Στήβι Ρουμπέλ και την φοβερή και τρομερή Ρεζίν. Η Ελληνίδα γλύπτρια μετά τα openings των εκθέσεών της σε γνωστές γκαλερί της Νέας Υόρκης συνήθιζε να διοργανώνει parties για τους φίλους της κολλεξιοναίρ διάσημους καλλιτέχνες και μεγαλοεπιχειρηματίες οι οποίοι έφθαναν από διάφορα μέρη του κόσμου στο περίφημο τότε club «Regin’s». Της άρεσε να επισκέπτεται τον οίκο Christies. Εκεί όπου συνήθιζαν να «χτυπούν» μυθικά έργα τέχνης ο Σταύρος Νιάρχος και ο Τζιάννι Ανιέλλι. Τα χρόνια πέρασαν. Η Μάρα Καρέτσου η εικαστικός η οποία ξεκίνησε από την Λάρισα με όνειρο να «κατακτήσει τον κόσμο» έκανε σημαντικές εκθέσεις στο Big Apple (μόνιμο τόπο κατοικίας της) το Λος Άντζελες, το Τόκιο (οι «πυραμίδες» της από lucide-υλικό που είχε »εξασφαλίσει» τότε να χρησιμοποιεί αποκλειστικά η ίδια ο Αλέξανδρος Ιόλας-έκαναν μεγάλη αίσθηση στην πόλη της Ιαπωνίας) το Λονδίνο το Παρίσι.

Η Μάρα κατόρθωσε να κάνει τα όνειρά της πραγματικότητα. Όταν οι υποχρεώσεις της το επιτρέπουν τότε εκείνη επιστρέφει στην Ελλάδα. Λίγες μέρες πριν η κ. Καρέτσου επισκέφτηκε στο Προεδρικό Μέγαρο τον κ. Προκόπη Παυλόπουλο. Φωτογραφήθηκε μαζί του κρατώντας τα πορσελάνινα (με φύλλα χρυσού) πιάτα – γλυπτά τα οποία φέρουν τη μορφή του Αλεξάνδρου και έχουν γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στις Η.Π.Α.