Ponz Pandikuthira: Δημιουργήσαμε ένα νέο best seller για την Ευρώπη

Αναφέρετε με επιμονή ότι το νέο Micra τοποθετείται πλέον στον σκληρό πυρήνα, στην καρδιά των supermini και του B-Segment. Τι εννοείτε;

Αναφέρετε με επιμονή ότι το νέο Micra τοποθετείται πλέον στον σκληρό πυρήνα, στην καρδιά των supermini και του B-Segment. Τι εννοείτε;
«Υπάρχουν δύο τρόποι για να δεις το B-Segment. O πρώτος αφορά τα προσιτά, από άποψη τιμής, αυτοκίνητα και το νέο Micra θα είναι αναμφισβήτητα προσιτό. Ο δεύτερος είναι δημογραφικός. Δείτε ποιοι προτιμούν στην Ευρώπη τα supermini: άνθρωποι ηλικίας 25-35 ετών συνήθως προτού αποκτήσουν δική τους οικογένεια, που είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν χρήματα και αναζητούν κομψά αυτοκίνητα που υποδηλώνουν κάτι για την προσωπικότητά τους. Η άλλη κατηγορία πελατών – πάντοτε στην Ευρώπη – περιλαμβάνει ανθρώπους 55 ετών και άνω, χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις αφού τα παιδιά τους έχουν μεγαλώσει, που διαθέτουν ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο και το διατηρούν ή επιθυμούν πλέον κάτι μικρότερο αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν την άνεση και την τεχνολογία των μεγαλύτερων αυτοκινήτων. Στους νεότερους το καινούργιο Micra παρέχει αναρίθμητες δυνατότητες εξατομίκευσης, έχει σύγχρονη σχεδίαση, έντονα δυναμικά χαρακτηριστικά στον δρόμο και εξαιρετικές επιδόσεις παρά τον χαμηλό κυβισμό των turbo κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Σε εκείνους που έχουν συνηθίσει να οδηγούν αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών το Micra θα προσφέρει συστήματα που υπάρχουν στα C και D-Segments, τεχνολογίες αποφυγής συγκρούσεων όπως το Intelligent Emergency Braking και υποβοήθησης του οδηγού όπως το Around View Monitor που εξασφαλίζει ορατότητα 360 μοιρών και βοηθά πολύ για παράδειγμα στη διαδικασία στάθμευσης όταν δεν έχουμε πλήρη αντίληψη του χώρου».
Γιατί η μεταφορά της παραγωγής του νέου Micra σε ευρωπαϊκό εργοστάσιο θεωρείται τόσο σημαντική;
«Για την κατασκευή του προηγούμενου Micra είχε επιλεγεί η Ινδία, μια απόφαση που δεν δημιουργούσε κανένα ποιοτικό πρόβλημα λόγω του ιαπωνικού συστήματος κατασκευής αυτοκινήτων της Nissan το οποίο διακρίνεται για τις πολύ υψηλές προδιαγραφές του ανεξαρτήτως του γεωγραφικού σημείου που εφαρμόζεται. Υπήρχε ωστόσο ζήτημα διαδικασιών οι οποίες κάποιες φορές προκαλούσαν καθυστερήσεις. Το νέο Micra θα κατασκευάζεται στη Γαλλία διότι και στην περίπτωση του πολύ επιτυχημένου Qashqai το οποίο παράγεται στην Αγγλία διαπιστώσαμε ότι οι ευρωπαίοι καταναλωτές αντιμετωπίζουν πολύ θετικά την κατασκευή ενός ιαπωνικού μοντέλου στη γηραιά ήπειρο. Εκτός αυτού η Γαλλία έχει τη δική της κουλτούρα στην αυτοκινητοβιομηχανία και εξαιρετικά εκπαιδευμένους εργαζομένους στον κλάδο».
Επιλέξατε κινητήρες χαμηλού κυβισμού επενδύοντας ταυτόχρονα σε βενζίνη και diesel. Ποιος κινητήρας θεωρείτε ότι θα έχει προβάδισμα στις πωλήσεις;
«Εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά κάθε αγοράς και τις προσωπικές προτεραιότητες. Στόχος μας είναι η παροχή διαφορετικών επιλογών στους υποψήφιους αγοραστές με υψηλή ισχύ και ροπή, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και περιορισμένες εκπομπές ρύπων. Ο,τι και αν επιλέξουν θεωρούμε ότι δημιουργήσαμε ένα νέο best seller για την Ευρώπη».
Σε αυτές τις επιλογές μπορεί να προστεθεί και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση;
«Γνωρίζοντας την ηλεκτροκίνηση όσο ελάχιστοι – σας θυμίζω ότι η Nissan υπογράφει την εμπορική επιτυχία του Leaf – μελετάμε κάθε ενδεχόμενο. Ωστόσο είναι αποδοτικότερο από επιχειρηματικής πλευράς να αναπτύξουμε νέες πλατφόρμες για μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρά να τοποθετήσουμε ηλεκτροκινητήρες σε μοντέλα με συμβατική αρχιτεκτονική τα οποία δεν θα εξασφάλιζαν τις επιθυμητές επιδόσεις. Απαντώντας στην ερώτησή σας, θεωρώ αποτελεσματικότερη μια υβριδική έκδοση καθώς με την προσθήκη ενός ηλεκτρικού μοτέρ θα επιτυγχάναμε πολύ χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, προετοιμάζοντας ταυτόχρονα τους πελάτες μας για τη νέα σειρά ηλεκτρικών μοντέλων που θα έχει στο μέλλον η Nissan».
Ποια θα είναι η βασική σας προτεραιότητα για την ευρωπαϊκή αγορά μετά το λανσάρισμα του Micra;
«Πέρα από τα νέα προϊόντα που θα έρθουν τα επόμενα χρόνια και την εφαρμογή της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης στο Qashqai ήδη από το 2017, διαχρονική προτεραιότητα για εμάς αποτελεί η ενίσχυση της εικόνας της φίρμας με μοντέλα που θα έχουν ταυτότητα και κορυφαία ποιοτικά χαρακτηριστικά. Αυτοκίνητα που θα απολαμβάνεις να ζεις μαζί τους και θα δημιουργούν μια συναισθηματική σύνδεση με τη μάρκα η οποία θα σε κρατήσει για πολλά χρόνια κοντά της. Επίσης θεωρώ χρήσιμη την ύπαρξη ενός κορυφαίου μοντέλου στην πυραμίδα της Nissan, πάνω από το X-Trail, που θα υπογραμμίζει με την παρουσία του τον ηγετικό μας ρόλο στην εξέλιξη της τεχνολογίας. Η διαμόρφωση της γκάμας μας πάντως θα στοχεύει ξεκάθαρα και στην αύξηση της κερδοφορίας μας».

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk