Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι Γάλλοι κάνουν αυτό που γνωρίζουν πολύ καλά όταν πρέπει να ανανεώσουν το ενδιαφέρον του κοινού: παίζουν το χαρτί της πολυτέλειας -όσο αυτή μπορεί να βρει θέση σε ένα μοντέλο όπως το 2008, το οποίο βασίζεται σε supermini –προσελκύοντας το βλέμμα του παρατηρητή σε συγκεκριμένα σημεία και προσθέτουν τα απαραίτητα στοιχεία περιπέτειας για την κατηγορία.
Τα πλαστικά προστατευτικά, το νέο μοτίβο στη γρίλια, τα τρισδιάστατα φωτιστικά σώματα και η απόσταση των 16,5 εκατοστών από το έδαφος εξασφαλίζουν στο ανανεωμένο 2008 πιο επιθετική εμφάνιση, η οποία ωστόσο δεν πλήττει την αστική του ευγένεια.
Στο εσωτερικό οποιοσδήποτε έχει δει το 208 ή το 308 θα αισθανθεί οικεία. Tο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης i-Cockpit με κεντρική οθόνη αφής επτά ιντσών, λογισμικό Apple Car Play αλλά και σύστημα Mirror Screen που επιτρέπει στον οδηγό να προβάλλει στην κεντρική οθόνη τα στοιχεία που βρίσκονται στην οθόνη του κινητού του συγκαταλέγεται στα δυνατά χαρτιά του αυτοκινήτου που κατά τεκμήριο θα προσπαθεί στο μεγαλύτερο διάστημα της χρήσης του να αποφύγει την κίνηση. Πέρα από την πόλη το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Grip Control με πέντε επιλογές (Standard, Snow, All Terrain, Sand και ESP off) εγγυάται ευελιξία σε πιο απαιτητικές διαδρομές.
Εξοπλιστικά υπάρχουν τέσσερις διαθέσιμες επιλογές –Access, Active, Allure και GT Line –και στοιχεία όπως η πανοραμική γυάλινη οροφή που πλαισιώνεται από φωτισμό LED ενώ η γκάμα των κινητήρων ξεκινά από την έκδοση PureTech των 1,2 λίτρων / 82 ίππων και φτάνει στους 130 βενζινοκίνητους ίππους ή στους 120 πετρελαιοκίνητους με ενδιάμεσα μεγέθη ισχύος.
Προσωπική υπόθεση


Η δική μας επιλογή είναι εκείνη με τα διακριτικά 1.6 BlueHDi S&S με απόδοση 120 ίππων και την παροιμιώδη ροπή των 300 Nm ήδη από τις 1.750 σ.α.λ. Δίπλα σε αυτά τα νούμερα προστίθενται τα 96 γραμμ./χλμ. εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και η πραγματική κατανάλωση των σχεδόν 5,5 λίτρων που συνθέτουν ένα πολύ ενδιαφέρον σύνολο από πλευράς κόστους χρήσης.
Οδηγώντας τη συγκεκριμένη έκδοση θα διαπιστώσετε ότι το 2008 παραμένει σταθερό στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς κλίσεις που να φοβίζουν σε πολύ «κλειστές» διαδρομές με συνεχείς στροφές, άνετο και ευρύχωρο για το μέγεθός του και ικανό να τα βγάλει πέρα ακόμη και με τα δεδομένα μικρών οικογενειών.
Προσωπικά χρειάστηκα χρόνο για να συνηθίσω την κοντή πρώτη σχέση στο μηχανικό κιβώτιο των έξι ταχυτήτων, με τις υπόλοιπες να αποδίδουν αποτελεσματικά. Για ορισμένους η εύρεση της σωστής θέσης οδήγησης ίσως αποδειχθεί γρίφος, όχι διότι απουσιάζουν οι δυνατότητες ρύθμισης αλλά γιατί η στρατηγική επιλογή της Peugeot να τοποθετήσει χαμηλότερα τον πίνακα οργάνων σε συνδυασμό με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι αναμφίβολα αιφνιδιάζει.
Το σύστημα διεύθυνσης πάντως είναι ευχάριστα ακριβές και «βαρύ», παρέχοντας αρκετή πληροφορία στον οδηγό του, σίγουρα πολύ περισσότερη από άλλα μοντέλα σε αυτό το μέγεθος.
Σε ό,τι αφορά, τέλος, την τιμή πώλησης, τα 21.350 ευρώ της συγκεκριμένης έκδοσης συνδυάζονται σήμερα με το πρόγραμμα Future 6, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα αποπληρωμής της 1ης δόσης μετά από έξι μήνες άτοκα.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ