Γκιγιόμ Καρτιέ: Σχεδιάζοντας το μέλλον

Η αφορμή για την έλευση του κ. Γκιγιόμ Καρτιέ, αντιπροέδρου Πωλήσεων και Marketing της Nissan Ευρώπης,

Η αφορμή για την έλευση του κ. Γκιγιόμ Καρτιέ, αντιπροέδρου Πωλήσεων και Marketing της Nissan Ευρώπης, στην Αθήνα δεν αφορούσε πρωτίστως την επαγγελματική του ιδιότητα – ήρθε στη χώρα μας ως λαμπαδηδρόμος στην τελετή παράδοσης της ολυμπιακής φλόγας στην οργανωτική επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο 2016 -, ωστόσο δεν παρέλειψε να μιλήσει και για… δουλειές.
Προσκεκλημένος του κ. Τάκη Θεοχαράκη, αντιπροέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης, ο κ. Καρτιέ ανέλυσε σε έλληνες δημοσιογράφους την προϊοντική στρατηγική της φίρμας.
«Η πορεία της Nissan βασίζεται σε τρεις πυλώνες: στη θέση που επιθυμούμε να έχει η εταιρεία στη διεθνή αυτοκινητοβιομηχανία, στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τις τάσεις της αγοράς επιλέγοντας την κατεύθυνση προς την οποία θα επενδύσουμε και στην επιδίωξή μας να προσφέρουμε διαφορετικά προϊόντα. Αυτός ο τρόπος σκέψης απέφερε μοντέλα όπως το εμβληματικό GΤ-R, μια γκάμα εξαιρετικών SUV που περιλαμβάνει τα Juke, Qashqai και X-Trail και την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης όπως αυτή εκφράζεται από το best-seller της ευρωπαϊκής αγοράς, το Nissan Leaf. To φθινόπωρο στο Παρίσι θα παρουσιάσουμε το ολοκαίνουργιο Micra που θα συνδυάζει design και τεχνολογία εστιάζοντας ταυτόχρονα στην ποιότητα κατασκευής, καθώς η ικανοποίηση του πελάτη αποτελεί πρωταρχική μας επιδίωξη».
Απαντώντας σε ερώτηση σχετική με το μέλλον των πετρελαιοκινητήρων στην Ευρώπη, ο κ. Καρτιέ επεσήμανε πως η τάση επιστροφής στη βενζίνη είχε ήδη ξεκινήσει πριν από οποιοδήποτε «dieselgate» τονίζοντας ότι σε σημαντικές κατηγορίες της αγοράς όπως το B-segment (τα supermini) τα βενζινοκίνητα μοντέλα υπερέχουν αριθμητικά των πετρελαιοκίνητων.
«Δεν μας προβληματίζουν οι εξελίξεις καθώς επενδύουμε ταυτόχρονα σε όλες τις τεχνολογίες, δίνοντας έμφαση και στις εκδόσεις επιδόσεων των αυτοκινήτων μας με τη σφραγίδα της NISMO. Παράλληλα προετοιμάζουμε το μέλλον, το οποίο πέρα από την αξιοποίηση της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης στα μοντέλα μας μπορεί να φέρει την επέκταση της ηλεκτροκίνησης στα υφιστάμενα και μελλοντικά SUV της Nissan, χωρίς ποτέ να ξεχνάμε ότι η χαρά της οδήγησης αποτελεί εδώ και χρόνια συστατικό στοιχείο του DNA της φίρμας» υπογράμμισε ο κ. Καρτιέ.

info:

Βελτιώνοντας θεαματικά τη θέση της στην αγορά της γηραιάς ηπείρου το 2015, η Nissan ήταν η πρώτη σε πωλήσεις ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρωπαϊκή Ενωση την περασμένη χρονιά.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk