Ο Γιάνης Βαρουφάκης φορούσε δερμάτινο μαύρο σακάκι πάνω από το πουκάμισό του. Ένα έντονο χαμόγελο ήταν ζωγραφισμένο στο πρόσωπό του. Ο τέως υπουργός έμοιαζε να απολαμβάνει το ζεστό μεσημέρι στον όγδοο όροφο του ξενοδοχείου «Μεγάλη Βρεταννία». Παρατήρησα ότι αρκετές φορές περνούσε τα δάχτυλά του πάνω από τα ψηλά ποτήρια κρασιού. Ο ήλιος έμπαινε μέσα από τις μεγάλες τζαμαρίες δημιουργώντας εκτυφλωτικά παιχνίδια με τα κρυστάλλινα σερβίτσια. Λίγα λεπτά μετά ένα ζευγάρι κάθισε μαζί του στο τραπέζι. Άρχισαν να συνομιλούν σε ιδιαίτερα φιλικό τόνο με τον πρώην τσάρο της οικονομίας. Προσπάθησα να θυμηθώ που ακριβώς έχω συναντήσει τους συγκεκριμένους ανθρώπους. Ο κολλεξιοναίρ Γκαλάτσι Γκαλάτσι έσκυψε διακριτικά προς το μέρος μου. Πρόκειται για το ζεύγος το οποίο βρισκόταν μαζί μας στην πτήση Ντόχα-Αθήνα επεσήμανε. Χαμογέλασα πονηρά! Ο John Varoufakis φαίνεται ότι τελικά έχει φίλους παντού. Σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης. Τι να συζητούσε άραγε ο e-minister με το ζεύγος; Μήπως βρίσκεται στα…πρόθυρα κάποιου νέου άκρος ενδιαφέροντος επαγγελματικού deal; Ο χρόνος θα δείξει…

Βυθίζω το πιρούνι μου στα σπαγγέτι με τις καραβίδες. Ρίχνω μια εξεταστική ματιά στο roof garden του ιστορικού ξενοδοχείου της Πλατείας Συντάγματος. Τις τελευταίες μέρες είναι γεμάτο από αντρικές συντροφιές. Επιχειρηματίες, τραπεζίτες, χρηματιστές πολιτικά πρόσωπα. Όλοι συζητούν χαμηλόφωνα. Οι περισσότεροι μέσα στο μεγαλοαστικό περιβάλλον με τις σκαλιστές πολυθρόνες τους βελούδινους καναπέδες και τα ακριβά σερβίτσια μοιάζουν προβληματισμένοι. Το ίδιο σκηνικό επικρατεί στο εστιατόριο «MILOS» το οποίο βρίσκεται στο υπόγειο του ξενοδοχείου «Hilton». Τα «καροτσάκια» με τα μεγάλα ψάρια τυλιγμένα σε κρούστα αλατιού φθάνουν δίπλα στα τραπέζια με τα λευκά λινά τραπεζομάντηλα. Εδώ το κοινό είναι πάντα «ανδρικό». Εφοπλιστές, μεγαλοεπιχειρηματίες, εκδότες, πρόεδροι γνωστών ιδρυμάτων. Οι κυρίες είναι ελάχιστες. Οι περισσότερες από αυτές κάνουν καριέρα στο business world, είναι σύμβουλοι στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, κατέχουν θέσεις σε γνωστά διεθνή fund κάνουν καριέρα στην πολιτική.

Ζεστά μεσημέρια και ατελείωτα βράδια στην πόλη

Τα εστιατόρια παρά την μεγάλη οικονομική κρίση γεμίζουν μετά τις 2 το μεσημέρι. Οι περισσότεροι πλέον επιλέγουν τα μεσημεριανά γεύματα. Συνδυάζουν business και διασκέδαση. Τα restaurants στις αρχές της εβδομάδας είναι σχεδόν άδεια. Τα βράδια μοιάζουν μελαγχολικά με το φως των κεριών να τρεμοσβήνει μέσα στα ακριβά design κηροπήγια. Τα περισσότερα spots γεμίζουν στη διάρκεια του weekend. Είναι εντυπωσιακό ότι λίγο μετά τις 9.30 τα βράδια της Παρασκευής και του Σαββάτου σε συγκεκριμένα spots στο κέντρο της πόλης επικρατεί ο απόλυτος χαμός. Το προηγούμενο Σάββατο το «Malkoni’s» στη γωνία Πατριάρχου Ιωακείμ και Πλουτάρχου ήταν γεμάτο από νέους αλλά και μεγαλύτερους σε ηλικία. Φαγητό και δυνατές μουσικές. Ο κόσμος ήταν τόσος πολύς που κάποιοι κάθονταν στο πεζοδρόμιο. Το αδιαχώρητο και στο «Rock & Roll» πάνω στην πλατεία Κολωνακίου. Στο ιταλικής κουζίνας «CAPPANA» όλοι δοκιμάζουν μακαρονάδες ριζότο και υπέροχες πίτσες. Τα τραπεζάκια στην Χάρητος έχουν γεμίσει από ένα πολύβουο πλήθος. Επιχειρηματίες κομψές γυναίκες, ακριβά αυτοκίνητα έξω από το «VEZENE». Καθισμένοι στα τραπέζια μέσα από την τζαμαρία, ακριβώς πίσω από το «Hilton» οι πελάτες επιλέγουν από το μενού και παρατηρούν αυτούς που κυκλοφορούν στο δρομάκι που έχει γράψει την δική του «γαστρονομική» ιστορία εδώ και χρόνια. Εκεί όπου το «Αλάτσι» αποτελούσε πριν λίγα χρόνια ένα από τα top spots της πόλης.

Τα spots της Βουκουρεστίου και οι διαμαντένιοι πάνθηρες

Το «City Bistro» μέσα στο City Link αποτελεί meeting point. Φαγητό συζητήσεις, γνωστές παρέες ωραία αγόρια και κορίτσια ένα ατέλειωτο πέρασμα μέσα σε μια στοά που θυμίζει Μιλάνο. Στη διάρκεια των Χριστουγέννων με τα μοναδικής αισθητικής στολίδια να κρέμονται από την οροφή, το θέαμα είναι μαγευτικό. Στον πεζόδρομο της Βουκουρεστίου ο κόσμος συνεχίζει να κινείται σε χαλαρούς ρυθμούς. Σταματάει μπροστά στην βιτρίνα του «Hermes» και σε αυτή του οίκου κοσμημάτων Cartier. Οι πάνθηρες με τα μαύρα και λευκά διαμάντια και τα κόκκινα δερμάτινα κουτιά του εμβληματικού Γαλλικού οίκου δίνουν μια νότα από Bond street και Avenue Montaigne… Λίγο πιο πάνω το «Zonar’s» εξακολουθεί να έχει «καλυμμένες» τις βιτρίνες του. Οι… αποκαλύψεις αναμένονται αρχές Δεκεμβρίου. Ένα ιστορικό spot ανοίγει τις πύλες του ξανά.

Τα σμαράγδια της Κάρλα

Η γκρίζα Αθήνα των τεράστιων κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων εξακολουθεί να διατηρεί μικρές πολύχρωμες λαμπερές «κουκίδες» λάμψης! Μια Κινέζα κατεβαίνει τον πεζόδρομο της Βουκουρεστίου με τεράστιες σακούλες του οίκου Louis Vuitton. Ένα ζευγάρι αλλοδαπών κρατάει το κομψό πασίγνωστο διεθνώς σακουλάκι του Bvlgari. Μου έρχεται αμέσως στην σκέψη η εικόνα της μούσας του Οίκου. Η Κάρλα Μπρούνι-Σαρκοζί φοράει σπάνια σμαράγδια και το ρολόι που τυλίγει σαν «φίδι» τον καρπό της. Γεμάτο με διαμάντια. Η σύζυγος του Νικολά Σαρκοζί ξέρει να «προμοτάρει» μοναδικά τα μπιζού του Ιταλικού οίκου. Η ίδια ζει στο Παρίσι η σκέψη της όμως είναι πάντα στη γενέτειρά της. Το πανέμορφο Τορίνο, πατρίδα πασίγνωστων βιομηχάνων.

Η «ΕΛΠΙΔΑ» βραβεύει την ΑΚΜΗ RUNNING TEAM

Τη δύναμη, τη ζωντάνια και τον ενθουσιασμό τους έφεραν μαζί με το χαμόγελό τους οι σπουδαστές του ΙΕΚ ΑΚΜΗ στην Ογκολογική Μονάδα Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ».

Ήταν τα αγόρια και τα κορίτσια που αποτελούσαν την ΑΚΜΗ RUNNING TEAM και έτρεξαν στον 33oΚλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας με το σύνθημα «Τρέχουμε για την ΕΛΠΙΔΑ».

Ήταν τα παιδιά που η Πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ», κυρία Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη, θέλησε να τιμήσει ως έκφραση αναγνώρισης της ευγενικής τους χειρονομίας να μεταδώσουν δηλαδή το μήνυμα της «ΕΛΠΙΔΑΣ» μέσα από ένα κορυφαίο αθλητικό γεγονός, όπως είναι ο Μαραθώνιος της Αθήνας. Εκεί όπου μάλιστα κέρδισαν δύο χρυσά και ένα χάλκινο μετάλλιο.

«Πρωτοβουλίες όπως η δική σας, είπε η κυρία Βαρδινογιάννη καλωσορίζοντάς τα, που θελήσατε να τρέξετε για την «ΕΛΠΙΔΑ» στον θρυλικό Μαραθώνιο, μας κάνουν υπερήφανους για το ήθος και τη μεγάλη ψυχή της νέας γενιάς της πατρίδας μας. Η συμβολή του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, του Προέδρου του, κυρίου Κωνσταντίνου Ροδόπουλου, και όλων σας στο έργο μας αποτελεί για εμάς μεγάλη ενθάρρυνση και επιπλέον κίνητρο για να συνεχίσουμε με μεγαλύτερη δύναμη τον αγώνα που έχουμε ξεκινήσει κοντά στα παιδιά και τις οικογένειές τους. Με συγκινεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι η νέα γενιά, στέλνει με ευαισθησία μήνυμα αγάπης προς τα παιδιά της «ΕΛΠΙΔΑΣ», ένα μήνυμα που συνδυάζει την αγωνιστικότητα και τον ανθρωπισμό.

Η ομιλία του κυρίου Κωνσταντίνου Ροδόπουλου

Προσκεκλημένος στην εκδήλωση ήταν και ο Πρόεδρος του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, κύριος Κωνσταντίνος Ροδόπουλος, τον οποίο η κυρία Βαρδινογιάννη ευχαρίστησε θερμά για την ανεκτίμητη στήριξή του στο έργο της «ΕΛΠΙΔΑΣ» όλα αυτά τα χρόνια, και τον συνεχάρη για τη σπουδαία δουλειά η οποία συντελείται στο ΙΕΚ ΑΚΜΗ. Ως αναγνώριση της σημαντικής του προσφοράς, του απένειμε την Τιμητική Πλακέτα του Συλλόγου.

Ο κύριος Ροδόπουλος, παίρνοντας τον λόγο, αφού ευχαρίστησε την κυρία Βαρδινογιάννη για την τιμή που του κάνει, είπε: « Μπροστά σ’ αυτά που προσφέρει η κυρία Βαρδινογιάννη και ο Σύλλογος «ΕΛΠΙΔΑ» στα παιδιά και στις οικογένειές τους, αυτό που προσφέραμε εμείς είναι ελάχιστο. Θέλω να πω ένα μεγάλο «Μπράβο» στην Πρόεδρο του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ» και σε όλους όσοι εργάζονται σε αυτόν. Θα έπρεπε η Πρόεδρος του, που δίνει το στίγμα της ελπιδοφόρου ανοίξεως να ονομάζεται Μαριάννα ΕΛΠΙΔΑ Βαρδινογιάννη. Η τιμή είναι όλη δική της, όχι δική μας. Γιατί οι αθλητές μας έτρεξαν κάτω από ένα όραμα, το όραμα της ΕΛΠΙΔΑΣ, και αυτή είναι που μας κρατάει ζωντανούς».

Ακολούθησε η απονομή της Τιμητικής Πλακέτας του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ» στους πρωταθλητές της ΑΚΜΗ RUNNING TEAM, της Αναστασίας Μαρινάκου, που κέρδισε το κύπελο και το χρυσό μετάλλιο στα 5 χιλιόμετρα γυναικών, του Κωνσταντίνου Γκελαούζου, που κέρδισε το κύπελο και το χρυσό μετάλλιο στα 10 χιλιόμετρα ανδρών, και του Μάρκου Γκούρλια που κέρδισε το χάλκινο μετάλλιο στα 15 χιλιόμετρα ανδρών.


Το Famous Grouse μπαίνει σε νέα εποχή

Καινούργια φιάλη και καμπάνια σε ένα πρωτότυπο event

Το Famous Grouse μπαίνει σε μια νέα εποχή και μας συστήνει την ολοκαίνουρια premium συσκευασία του, γεμάτη προσωπικότητα, που αντανακλά όλες τις αξίες του brand που έχουν αγαπήσει εκατομμύρια καταναλωτές σε όλον τον κόσμο.

Εμπνευσμένη από τη μακροχρόνια ιστορία της χώρας όπου «γεννήθηκε», τη Σκωτία, η νέα φιάλη, μέσα από το δυναμικό και σύγχρονο σχεδιασμό της, αποπνέει στυλ και ποιότητα. Το περιεχόμενο παραμένει το ίδιο εξαιρετικό, premium blend με τη χαρακτηριστική πλήρη γεύση που έχει γίνει αγαπητή τόσα χρόνια.

Η καινούργια φιάλη παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε ένα πρωτότυπο διαδραστικό event.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της νέας παγκόσμιας καμπάνιας «Famous For A Reason», που μας θυμίζει ότι η φήμη κερδίζεται μέσα από την προσπάθεια και την επιμονή. Όπως και η ιστορία του δημοφιλούς σκωτσέζικου ουίσκι, που ξεκίνησε τη μέρα που ο Matthew Gloag, ο ιδρυτής του Famous Grouse, έδωσε μια υπόσχεση: να δημιουργήσει ένα ουίσκι εντελώς ξεχωριστό, χρησιμοποιώντας μόνο τα καλύτερα υλικά. Γι’ αυτό και κάθε φορά που απολαμβάνει κάποιος το αγαπημένο του blended scotch ουίσκι, απολαμβάνει κάτι περισσότερο από τα συστατικά του. Μοιράζεται το πάθος για ποιότητα, καινοτομία και επιμονή για το καλύτερο. Τα χαρακτηριστικά αυτά είναι που κτίζουν, 118 χρόνια τώρα, τη φήμη του Famous Grouse, η οποία αποτέλεσε και την έμπνευση για τη νέα καμπάνια «Famous For A Reason».

Κάθε γουλιά από το Famous Grouse είναι ένα απολαυστικό ταξίδι στην ιστορία. Ένα τέτοιο εμπειρικό ταξίδι απόλαυσαν και όσοι παρευρέθηκαν στο χώρο Amalias 36. Μέσα από μια περιήγησή σε 4 διαφορετικούς χώρους, και με τη συνοδεία έμπειρων γευσιγνωστών, οι καλεσμένοι του Famous Grouse ανακάλυψαν τα μυστικά που κάνουν το αγαπημένο ουίσκι τόσο ξεχωριστό. Ποια είναι αυτά; Η διατήρηση των αυστηρών προτύπων παραγωγής που είχαν τεθεί από τον Matthew Gloag, η επιλογή των καλύτερων συστατικών, η διαδικασία της ωρίμανσης και η μακροχρόνια γνώση της τέχνης του blending.

Η νέα φιάλη του Famous Grouse είναι ήδη διαθέσιμη στην Ελλάδα και συνοδεύεται από την καμπάνια «Famous For A Reason» με βασικό όχημα το νέο τηλεοπτικό σποτ.

OTE και COSMOTE ενώνουν τις δυνάμεις τους

Ένα ολοκληρωμένο κόσμο επικοινωνίας και ψυχαγωγίας φέρνει στους πελάτες του ο Όμιλος ΟΤΕ καθιερώνοντας ενιαία εμπορική μάρκα COSMOTE για όλα τα προϊόντα. Σταθερής κινητής και internet. Το νέο σύγχρονο και δυναμικό λογότυπο COSMOTE και η νέα εικόνα του ενιαίου δικτύου καταστημάτων παρουσιάστηκαν στην διάρκεια της εκδήλωσης στο κέντρο της Αθήνας. Ηθοποιοί, αθλητές, παρουσιαστές, επιχειρηματίες και στελέχη του Ομίλου ΟΤΕ βρέθηκαν στο πολύ ενδιαφέρον αυτό event.

Διάφανες Χριστουγεννιάτικες αγορές για την Εύη Αδάμ

Τα Χριστούγεννα είναι πολύ κοντά. Ο φωτογραφικός φακός «συνέλαβε» την Εύη Αδάμ στο κατάστημα Διάφανο στο εμπορικό κέντρο Athens Metro Mall, στην περιοχή του Αγίου Δημητρίου. Το γνωστό μοντέλο έκανε τις Χριστουγεννιάτικες αγορές του για το σπίτι μέσα σε ένα φαντασμαγορικό σκηνικό και βέβαια την πλούσια ποικιλία που διαθέτει το δημοφιλές κατάστημα.