Υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες οι έρευνες για τα συντρίμμια της Air Asia

Μάχη με τις αντίξοες καιρικές συνθήκες δίνουν τα σωστικά συνεργεία στην Ινδονησία προκειμένου να εντοπίσουν τις σορούς των επιβατών της μοιραίας πτήσης της AirAsia. «Κάνουμε τη μεγαλύτερη δυνατή προσπάθεια για να αναζητήσουμε σορούς και να εντοπίσουμε συντρίμμια» δήλωσε αξιωματούχος των υπηρεσιών έρευνας και διάσωσης της Ινδονησίας.

Μάχη με την κακοκαιρία δίνουν τα σωστικά συνεργεία στην Ινδονησία προκειμένου να εντοπίσουν τις σορούς των επιβατών της μοιραίας πτήσης της AirAsia. «Κάνουμε τη μεγαλύτερη δυνατή προσπάθεια για να αναζητήσουμε σορούς και να εντοπίσουμε συντρίμμια» δήλωσε αξιωματούχος των υπηρεσιών έρευνας και διάσωσης της Ινδονησίας.

Ομάδα 47 δυτών του Πολεμικού Ναυτικού βρίσκεται σε ετοιμότητα, προκειμένου να προσεγγίσει το μεγάλο αντικείμενο που εντόπισαν τα σόναρ στον βυθό του ωκεανού σε βάθος 30 με 50 μέτρων, στα ανοικτά του νησιού Βόρνεο. Πιστεύεται ότι πρόκειται για ένα από τα «μαύρα κουτιά» του αεροσκάφους.

Μέχρι στιγμής επτά πτώματα έχουν ανασυρθεί από τη θαλάσσια περιοχή κοντά στο σημείο που πιστεύεται ότι κατέπεσε την Κυριακή το Airbus Α320-200 της AirAsia με 162 επιβαίνοντες, λίγη ώρα μετά την απογείωσή του από την πόλη Σουραμπάγια της Ινδονησίας με προορισμό τη Σιγκαπούρη.

Παράλληλα έχουν περισυλλεγεί ένα σωσίβιο, μια βαλίτσα και μια τσουλήθρα έκτακτης ανάγκης.

Οι σοροί μεταφέρονται με αριθμημένα φέρετρα στη Σουραμπάγια, όπου έχουν συγκεντρωθεί οι συγγενείς των επιβαινόντων για να αναγνωρίσουν τους οικείους τους.

Οι Αρχές συγκεντρώνουν DNA των συγγενών ώστε να μπορέσει να γίνει καλύτερα η ταυτοποίηση των σορών.

Οι περισσότεροι επιβαίνοντες στο αεροπλάνο ήταν Ινδονήσιοι, ενώ δεν έχουν εντοπιστεί επιζώντες.

Ξένοι εμπειρογνώμονες αναμένεται να συνδράμουν τους Ινδονήσιους ειδικούς στην ασφάλεια των μεταφορών για να εντοπίσουν τα συντρίμμια και να φέρουν στην επιφάνεια τα «μαύρα κουτιά» του αεροσκάφους που είναι ζωτικής σημασίας για τον καθορισμό των αιτιών της τραγωδίας.

Πιλότοι που σχολιάζουν την υπόθεση στο Διαδίκτυο αναφέρουν ότι ανεπιβεβαίωτα δεδομένα από δευτερεύοντα ραντάρ δείχνουν ότι το Airbus πετούσε με ταχύτητα 353 κόμβων, περίπου 100 κόμβους πιο αργά από ό,τι θα έπρεπε. Αυτό θα μπορούσε να είχε προκαλέσει απώλεια στήριξης και απότομη πτώση του αεροπλάνου.

Κόσμος
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk