«Σταγόνα – Σταγόνα»: αφίσες για το πολύτιμο νερό

«Το μέλλον που θέλουμε: Σταγόνα – Σταγόνα» είναι ο τίτλος της έκθεσης αφίσας με θέμα το νερό, έναν πολύτιμο φυσικό πόρο, που διοργανώνει στο φουαγιέ του δημαρχείου Θεσσαλονίκης από τις 22 ως τις 30 Μαρτίου 2014 η «Θεσσαλονίκη – Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας» σε συνεργασία με το Περιφερειακό Kέντρο Πληροφόρησης του ΟΗΕ (UNRIC).

«Το μέλλον που θέλουμε: Σταγόνα – Σταγόνα» είναι ο τίτλος της έκθεσης αφίσας με θέμα το νερό, έναν πολύτιμο φυσικό πόρο, που διοργανώνει στο φουαγιέ του δημαρχείου Θεσσαλονίκης από τις 22 ως τις 30 Μαρτίου 2014 η «Θεσσαλονίκη – Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας» σε συνεργασία με το Περιφερειακό Kέντρο Πληροφόρησης του ΟΗΕ (UNRIC).
Η έκθεση διοργανώνεται με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Νερού στις 22 Μαρτίου ενώ τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν την ερχόμενη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014 στις 18.00 από τον δήμαρχο κ. Γιάννη Μπουτάρη.
Στον χώρο του Δημαρχείου θα παρουσιαστούν 30 συμμετοχές που διακρίθηκαν στον διεθνή διαγωνισμό διαφήμισης «Σταγόνα – Σταγόνα» και φέρουν την υπογραφή καλλιτεχνών από την Ιταλία, τη Βρετανία, τη Ρωσία, τη Σουηδία, τη Βουλγαρία, την Τουρκία και την Ελλάδα.
Σκοπός του διαγωνισμού ήταν η δημιουργία έντυπων διαφημίσεων με θέμα την ανάγκη για προστασία του πολύτιμου νερού. Συνολικά υποβλήθηκαν 3.500 έργα από 45 ευρωπαϊκές χώρες.
Νικήτρια αναδείχτηκε η συμμετοχή του Ιταλού Ντανιέλε Γκασπάρι με τίτλο «Η σπατάλη του νερού θα σκοτώσει τον μέλλον».
Σύμφωνα μάλιστα με τη διευθύντρια του UNRIC Αφσανέ Μπασίρ-Πουρ, ο διαγωνισμός υπογράμμισε τη σημασία της προστασίας του νερού, του πολυτιμότερου και πεπερασμένου αυτού φυσικού πόρου. «Θέλαμε να δείξουμε ότι ο καθένας μας μπορεί να οικοδομήσει ένα βιώσιμο μέλλον» ανέφερε η Αφσανέ Μπασίρ-Πουρ.
Η επιλογή του νικητή και των 30 καλύτερων διαφημίσεων έγινε από κριτική επιτροπή που αποτελούνταν από γνωστούς επαγγελματίες του τομέα της επικοινωνίας, υπό την καθοδήγηση του διάσημου γάλλου διαφημιστή Ζακ Σεγκελά. Το χρηματικό έπαθλο των 5.000 ευρώ δόθηκε στον νικητή από την πριγκίπισσα της Δανίας σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στην Κοπεγχάγη.
Από την Ελλάδα υπήρξαν δεκάδες συμμετοχές, ενώ ανάμεσα στις 30 καλύτερες οι οποίες θα παρουσιασθούν και στην έκθεση, ήταν αυτή του Γιώργου Παντούλα με τίτλο «Save».
Ο διαγωνισμός αποτέλεσε μέρος της συνολικής εκστρατείας των Ηνωμένων Εθνών υπό τον γενικό τίτλο «Το Μέλλον που Θέλουμε», η οποία ολοκληρώθηκε με τη Διάσκεψη Ρίο+20 του 2012 για την Αειφόρο ανάπτυξη και το Περιβάλλον.
Αποτέλεσε πρωτοβουλία του Περιφερειακού Κέντρου Πληροφόρησης του ΟΗΕ (UNRIC), σε συνεργασία με το πρόγραμμα του ΟΗΕ για το Περιβάλλον (UNEP) και το γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, με την υποστήριξη του Συμβουλίου Υπουργών των Σκανδιναβικών Χωρών.
Περισσότερα για τον διαγωνισμό διαφήμισης με θέμα το νερό στο http://www.dropbydrop.eu
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk