Το Net-a-Porter, ένας από τους πιο διάσημους τόπους για διαδικτυακές αγορές ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ, αποφάσισε πρόσφατα να εδραιώσει την κυριαρχία του στη βιομηχανία της μόδας με δύο σημαντικές κινήσεις. Ανακοίνωσε λοιπόν, ότι λανσάρει ξανά το δικό του online περιοδικό «The Edit», ενώ για πρώτη φορά θα εκδώσει και έντυπη κυκλοφορία με τον ίδιο τίτλο.
Το περιοδικό βρίσκεται ήδη εδώ και μερικές βδομάδες σε ηλεκτρονική μορφή στο Net-a-Porter και ο καθένας μπορεί να το ξεφυλλίσει από την οθόνη του υπολογιστή του δωρεάν. Αποτελείται από 30 σελίδες, με fashion editorials -όπου φυσικά ο επισκέπτης μπορεί να αγοράσει στο site αυτά που βλέπει, ειδικά αφιερώματα και συνεντεύξεις με γυναίκες από όλο τον κόσμο.

Παράλληλα, το Net-a-Porter κυκλοφόρησε και μία ειδική έκδοση 104 σελίδων, αφιερωμένη στις νέες, ανοιξιάτικες κολεξιόν του 2013. Το «The Collections Special» έχει στο εξώφυλλο του το διάσημο μοντέλο Νατάλια Βοντιάνοβα και είναι ο πρόδρομος του έντυπου περιοδικού που αναμένεται να κυκλοφορήσει το Φθινόπωρο. Θα είναι διάθεσιμο μέσω συνδρομών, αλλά και στα περίπτερα, ενώ θα κυκλοφορεί τέσσερις φορές το χρόνο. Εκτός από μόδα, θα προσφέρει και βαθύτερες αναλύσεις πολιτικής, κουλτούρας και τέχνης.

Οι δύο αυτές νέες προσπάθειες, τόσο η ηλεκτρονική, όσο και η έντυπη, βρίσκονται υπό τη διεύθυνση της Λούσι Γιέομανς, πρώην διευθύντριας του βρετανικού περιοδικού «Harper’s Bazaar».