Το νέο μαγκαζίνο της ΝΕΤ με τον ατυχή τίτλο «136» δυστυχώς επιβεβαιώνει τη σοφή λαϊκή ρήση πως με το ζόρι παντρειά δεν γίνεται ή τουλάχιστον δεν πετυχαίνει. Μετά την πολύμηνη αναμονή προετοιμασίας της Ανθής Σαλαγκούδη (φωτογραφία) στήθηκε ένα πολύωρο και κουραστικό μαγκαζίνο για να αποδειχθεί ότι η προαναφερθείσα δεν διαθέτει τα κατάλληλα προσόντα για να αναλάβει ένα τέτοιο δύσκολο εγχείρημα.
Αμήχανη, δίχως άνεση, ελάχιστα «διαβασμένη» για τα περισσότερα θέματα, με κακό και υπερβολικό styling, η νεαρή δημοσιογράφος – παρουσιάστρια περιφέρεται άσκοπα σε ένα στούντιο. Περνά από θέμα σε θέμα «μαρτυρώντας» πως υπάρχει ομάδα στα μετόπισθεν η οποία ετοιμάζει και επιμελείται τα πάντα, ενώ εκείνη απλώς καλείται να διεκπεραιώσει τα «έτοιμα». Παρακολουθώντας τις απόπειρες συνέντευξης το συμπέρασμα είναι πως θέτει κοινότοπα ερωτήματα, χάνει το δημοσιογραφικό follow up και χαμογελά μονίμως θεωρώντας προφανώς ότι θα μεταδώσει με αυτόν τον τρόπο και στους τηλεθεατές τη δική της χαρά και ικανοποίηση.
Αδύναμος ιδιαιτέρως και ο συμπαρουσιαστής της Γιάννης Δάρας, ο οποίος βρίσκεται κυριολεκτικά κολλημένος στο πλευρό της, με αποτέλεσμα να παρουσιάζουν ένα θέαμα Μπόλεκ και Λόλεκ. Δεν μπορούν να μοιραστούν τη θεματολογία, δεν βάζουν πουθενά την προσωπική τους σφραγίδα και υπηρετούν ένα πρόγραμμα το οποίο λόγω της μεγάλης διάρκειάς του συνιστά μια εικόνα με ατάκτως ερριμμένα κομμάτια προκειμένου να γεμίσουν τα κενά. Επιπλέον η αποχώρηση του Ηλία Μαμαλάκη έσβησε κάθε ελπίδα να δούμε κάτι ιδιαίτερο με τη σφραγίδα του συμπαθούς λάτρη της μαγειρικής.
Σύμφωνα μάλιστα με ρεπορτάζ που είδαν το φως της δημοσιότητας, το κόστος της συγκεκριμένης εκπομπής είναι ιδιαίτερα υψηλό. Μετά και την πρόσληψη τόσων συμβούλων, την ανάθεση σχεδόν όλων των εκπομπών σε δίδυμα –μόνο στο ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής χρειάζονται πάντα δύο και μερικοί σύμβουλοι για να βγει μια εκπομπή -, η ΕΡΤ λογικά βαδίζει στο κλίμα των ημερών: που απαιτεί οικονομία, προσεκτικές κινήσεις, αξιοκρατικές προσλήψεις, λιτότητα και ανταγωνιστικότητα την ώρα που η ιδιωτική τηλεόραση έχει καταθέσει τα όπλα μπροστά στο οικονομικό αδιέξοδο. Χρόνος μπαίνει, χρόνος βγαίνει, κοροϊδευόμαστε κανονικά.

ΚΑΤΑΔΙΚΗ
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Δύο πράγματα στοίχειωσαν το τηλεοπτικό πρόγραμμα την εορταστική περίοδο: οι απανωτές προβολές προγραμμάτων από τις λαϊκές πίστες και η διαφήμιση στηθόδεσμου εταιρείας τηλεμάρκετινγκ δέκα φορές τη μέρα. Η μεν πρώτη περίπτωση ήταν αποκαλυπτική: παραφωνίες, φτερά και πούπουλα και μια εικόνα που πλήγωσε την αισθητική των τηλεθεατών όσο τίποτε άλλο. Στη δεύτερη διαπίστωνες με άκομψο τρόπο την υπό εξαφάνιση διαφημιστική αγορά. Κάποτε τέτοιες μέρες παρήλαυναν από τις οθόνες ακριβά δώρα και είδη. Πλέον φτηνοί στηθόδεσμοι και εικόνες κακής αισθητικής αποδεικνύουν ότι η κρίση είναι εδώ για τα καλά.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ