Μπορεί η Μαράια Κάρεϊ να τιτλοφόρησε «Triumphant» («Θριαμβευτικό») το νέο της σιγκλ, που σηματοδοτεί την επιστροφή της στα μουσικά δρώμενα, έπειτα από την γέννηση των δίδυμων παιδιών της, ωστόσο μόνο θριαμβευτική δεν ήταν.

Το εν λόγω σιγκλ δεν κατάφερε να εισέλθει στις Top 40 επιτυχίες των αμερικανικών ραδιοφωνικών σταθμών και κατηφόρισε στο Νο 50 στα iTunes.

«Νομίζω ότι είναι πράγματι δύσκολο να βρεθείς στο Top 40 των ραδιοφωνικών σταθμών όταν έχεις περάσει τα 40 σου χρόνια», αναφέρει στη Huffington Post ραδιοφωνικός παραγωγός που θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία του».

Σύμφωνα μάλιστα με τα λεγόμενα του ίδιου, αυτό που ανησυχεί το team των συνεργατών της 42χρονης Μαράια Κάρεϊ είναι ότι τα περισσότερα σιγκλ εισέρχονται στο τοπ 10 των iΤunes τις πρώτες μέρες κυκλοφορίας τους απλά και μόνο από περιέργεια των ακροατών, κάτι που δεν συνέβη με την Μαράια Κάρεϊ.

«Δεν είναι ότι ο κόσμος άκουσε το τραγούδι και αποφάσισε ότι δεν του αρέσει απλά δεν το άκουσαν καθόλου…» εξηγεί.

Ωστόσο τα άσχημα νέα έρχονται μετά από ένα πραγματικά θριαμβευτικό έτος για τη σταρ. Τα δίδυμα παιδιά της έγιναν ενός έτους, η ίδια ανανέωσε τους όρκους πίστης και αφοσίωσης με το σύζυγό της, Νικ Κάνον στο Παρίσι, ενώ είναι πλέον η πιο ακριβοπληρωμένη διασημότητα σε ριάλιτι, έπειτα από την πολλών εκατομμυρίων δολαρίων συμφωνία της προκειμένου να καθίσει στην καρέκλα της κριτικής επιτροπής του American Idol -απ΄ όπου, ως γνωστόν, αποχώρησαν οι Τζένιφερ Λόπεζ και Στίβεν Τάιλερ.

«Πιστεύω ότι ήταν λάθος να κυκλοφορήσει το τραγούδι πριν ξεκινήσει στο American Idol», ανέφερε στην Huffington Post η Καρολίνα Μπερμούντεζ, η οποία θα συνεργάζεται πλέον με το CBS. «Αν το τραγούδι δεν ακούγεται στο ραδιόφωνο, τότε αυτό είναι ένα πρόβλημα…» συμπληρώνει.