Μία ακόμη λαμπερή σταρ στηρίζει τον Ομπάμα.

Η Μπιγιονσέ που μόλις έφερε στον κόσμο την κόρη της Μπλου Άιβι Κάρτερ, είναι μία από τους 22 διάσημους δημιουργούς μόδας που βρίσκονται πίσω από την προεκλογική καμπάνια Runway to Win.

Πρόκειται για την προσπάθεια του κόσμου της μόδας -που φαίνεται πως είναι από τους πιο ένθερμους υποστηρικτές του Αμερικανού Προέδρου- να ενισχύσει την επανεκλογή του.

Η 30χρονη σταρ της μουσικής σκηνής, η οποία μαζί με την μητέρα της Τίνα Νόουλς έχει δημιουργήσει την σειρά ρούχων και αξεσουάρ House of Dereon, σχεδίασε ένα t-shirt γι’ αυτό τον σκοπό.

Αντίθετα με το λαμπερό και «πλουμιστό» στιλ της εκρηκτικής τραγουδίστριας, το εν λόγω μπλουζάκι -που θα κοστίζει $45 και θα πωλείται από γνωστό site αγορών- είναι ιδιαίτερα λιτό και φέρει διάφορα μηνύματα μεταξύ των οποίων και η φράση «Yes We Can» (Ναι, μπορούμε).

Εκτός από το t-shirt της Μπιγιονσέ πολλοί ακόμη διάσημοι σχεδιαστές συμμετέχουν στην εν λόγω καμπάνια -που αποτελεί την συνέχεια της καμπάνιας του 2008 «Runway to Change»- με τις δημιουργίες τους, των οποίων τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν στο Obama Victory Fund.

Ανάμεσά τους οιMarc Jacobs, Tory Burch, Diane von Furstenberg, Narciso Rodriguez, Jason Wu, Alexander Wang, Joseph Altuzarra, Rag & Bone, Rachel Roy και Tracy Reece.

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι δημιουργοί όπως οι Maria Cornejo, Charles Nolan, Zac Posen, Nanette Lepore, Lutz & Patmos, Juicy Couture, Isaac Mizrahi, Brian Reyes κ.α, που συμμετείχαν στην καμπάνια του 2008 αρνήθηκαν να συμμετάσχουν στη νέα εκστρατεία.