Μεγάλο κομμάτι της κρουαζιέρας «μετακινείται από την Καραϊβική προς τη Μεσόγειο» και η συνολική εκροή της κρουαζιέρας προς την οικονομία της Ευρωπαϊκής Ενωσης σήμερα υπολογίζεται ότι έχει ξεπεράσει τα 19 δισ. ευρώ ετησίως. Πάντως η Ελλάδα, παρ΄ ότι αποτελεί θαλάσσιο προορισμό, απολαμβάνει ακόμη ένα πολύ μικρό ποσοστό από αυτά τα οφέλη της τάξεως του 15% σε σύγκριση με άλλες χώρες.
Χαμηλά μερίδια στην αγορά κρουαζιέρας
Μεγάλο κομμάτι της κρουαζιέρας «μετακινείται από την Καραϊβική προς τη Μεσόγειο» και η συνολική εκροή της κρουαζιέρας προς την οικονομία της Ευρωπαϊκής Ενωσης σήμερα υπολογίζεται ότι έχει ξεπεράσει τα 19 δισ. ευρώ ετησίως. Πάντως η Ελλάδα, παρ΄ ότι αποτελεί θαλάσσιο προορισμό, απολαμβάνει ακόμη ένα πολύ μικρό ποσοστό από αυτά τα οφέλη της τάξεως του 15% σε σύγκριση με άλλες χώρες.
Μεγάλο κομμάτι της κρουαζιέρας «μετακινείται από την Καραϊβική προς τη Μεσόγειο» και η συνολική εκροή της κρουαζιέρας προς την οικονομία της Ευρωπαϊκής Ενωσης σήμερα υπολογίζεται ότι έχει ξεπεράσει τα 19 δισ. ευρώ ετησίως. Πάντως η Ελλάδα, παρ΄ ότι αποτελεί θαλάσσιο προορισμό, απολαμβάνει ακόμη ένα πολύ μικρό ποσοστό από αυτά τα οφέλη της τάξεως του 15% σε σύγκριση με άλλες χώρες.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.